Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 sønnen min har bursdagsselskap nå på lørdag, og vi sendte ut inbydelser i barnehagen... på lappen står det "gi beskjed hvis ikke dere kan komme" men tåpelig som jeg er, sitter jeg litt å tripper, siden jeg ikke har hørt noe fra folk og fe.... tenker litt slik.. kommer de? kommer de ikke? og jeg har ikke telefonnummer til dem heller.... ikke gir de i barnehagen det til meg heller. (taushetsplikt) men.... når dere får slik invitasjon, svarer dere uansett, eller hva gjør dere? er så redd for at han blir skuffa og at ingen møter liksom.... usj...sikkert helt ubegrunnet frykt, men dog ;-)
Expat Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Pers. så svarer jeg allikevel, men tror det er fordi jeg er litt sær på slikt. Hør i bhg om det har vært snakk om det?
~sjiraff~ Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg svarer noen ganger, men ikke alltid. Vi hadde invitert 11 barn til snuppas bursdag. Hadde også skrevet at de skulle gi beskjed om de ikke kunne komme. En ga beskjed om at de kom, ellers hørte jeg ikke noe. Alle møtte opp )
Zitro Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Svarer alltid jeg, er jo ikke mye bryet med å sende en sms og si at ja, vi kommer. Skrev du ditt tlf nr på invitasjonen da?
Gjest ronja røverdatter Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Om det stod i innbydelsen at vi skal si i fra hvis vi ikke kan komme, så hadde jeg vel ikke sagt noe da. Men egentlig hadde jeg kanskje ikke sagt noe om vi ikke kom heller, for jeg hadde antagligvis ikke registrert at det stå sånn. For meg er det nemlig helt utenkelig å sende en innbydelse hvor man skal gi beskjed om man IKKE kommer. Jeg vil heller vite hvem som kommer. Så jeg vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort.
___ Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har svart de gangene vi har fått sånne inbydelser, men jeg føler meg litt sær når jeg gjør det. Neste gang jeg sender ut invitasjoner selv tror jeg at jeg kommer til å skrive noe sånt som: "Fint hvis dere kan gi oss beskjed om ****** kommer eller ikke." Jeg liker også å ha litt kontroll på det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå