2gullklomper Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hva synest dere om navnet? vi skal kalle opp, min farmor heter Malena. vi er usikre på om vi kun vil bruke det. eller ha annet navn fremfor? forslag til navn fremfor Malena?
JENTE06 / GUTT09 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg syns det navnet var helt fantastisk!! Veldig hyggelig å kalle opp barnet etter familie også. Så heldig du er som har et så fint navn å bruke. Kjedelig med Olga og Bertha ;-)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Synes det var kjempefint! Datteren vår heter bare Malena og jeg er iallefall veldig fornøyd med navnevalget vårt.
2gullklomper Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2008 Tusen takk for svar:) Ja vil si meg enig at Malena er et nydelig navn!
elikatt -mamma til 4- Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg synes det er et nydelig navn, kjempefin navnekombinasjon!
Paulita Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Så flott navn! De passer bra sammen også, syns jeg i alle fall. Skulle ønske jeg hadde bestemødre med slike fine navn =)
Martee :) Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Malena er jo kjempefint da Med eller uten et annet navn fremfor! Men hva med ; Eirin Malena, Alva Malena , Kirsti Malena,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå