ChellBell - har født! Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg tar alltid sol, men har ikke gjort det siden jeg var helt i begynnelsen av svagerskapet.. Føler meg bare sååå blekfet nå, men vet ikke om jeg orker å ligge i en solseng og gjøre noe med saken.. Noen som er høygravid og tar sol? Hvor lenge ligger dere da? Selvbruningskrem er ikke aktuelt..
Helen*Fødeklar* Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har tatt sol siden jeg var over 6mnd ! Det er helt ufarlig, ligger 25 min, men siden du ikke har tatt sol på en stund ville jeg kanskje begynt med 15 min....
ChellBell - har født! Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Ah, betryggende å høre! Takk for svar!
cyberkit *fødeklar* Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg tok sol i begynnelsen av svangerskapet, men nå klarer jeg ikke ligge på ryggen uten at det føles ut som jeg skal svime av pluss at bekkenet klikker så fort.. Men nå er det ikke lenge igjen før jeg kan ta sol igjen
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har også tatt sol noen ganger gjennom graviditeten, bare for å få litt farge og føle meg litt freshere liksom. Er 34 uker på vei. Tok en økt (20 min) forrige uke, og da var det en stund siden sist. Kjente at jeg ble veldig svimmel og uvel denne gangen. Sikkert på grunn av det harde underlaget og at man er "tvunget" til å ligge på ryggen. Jeg måtte vippe meg litt på siden, nesten i stabilt sideleie. Da halve tiden var gått, la jeg meg på andre siden. Funka fint det altså! )
ChellBell - har født! Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2008 Dekker dere til magen når dere tar sol?
verysoon Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er i uke 36 og tar sol innimellom, 13-15 minutter per gang. Og jeg dekker ikke til magen. Deilig med litt farge i graviditeten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå