Venter nr 2:)) Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hei er det noen som vet om tilbud på simo vogner ?Om det kommer,eventuelt når og hvor? Blir takknæmlig for svar!!
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Tror barnas hus har tilbud på simoen nå, kombien, syns jeg leste det i en avis.. Ikke sikker.
Blue Lady Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Neste års modeller bruker å komme i oktober så da har de oftest tilbud på årets modell rundt den tiden. Men jeg vet ikke noe konkret, har i alle fall vært sånn årene før, ofte bruker de å koste 2999 eller 3999
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå