asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg syns min blir veldig fort utålmodig og grinete. Stort sett går det ikke mer enn 5-10 min før hun krever oppmerksomhet. Noe ganger kan hun slå til meg en halvtime, men det er sjelden... Vil dette bedre seg, eller ser jeg tendensen til et fangbarn allerede nå? Jeg har ikke noe å sammenligne med, for min første gråt alltid da hun ble lagt på gulvet:-(
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Da Dennis var 2mnd lekte vi alt fra 10min til 40min. Da satt jeg på gulvet å han lå på babygymmen sin, trente alltid litt på magen daglig. Ellers "lekte" vi oxo da han satt i vippestolen, ikkje så mye om gangen han leker alene, får dårlig samvittighet da. Men om han gir beskjed om å leke alene så godtar jeg det )
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Min lille er litt over 3 mnd nå, og når han var 2 mnd ville han ikke leke noe særlig mer enn et kvarter av gangen. Nå kan han leke alene gjerne en halvtime noen ganger mer noen ganger mindre. Leker jeg og prater med han i tillegg koser han seg enda mer. Han "prater" masse, og har egne lyder for når han vil ha oppmerksomhet...hehe er bare helt utrolig hvordan de små sier ifra når det er nok. Jeg har hele tiden vært flink til å a han ligge alene og leke alene. Men han er en skikkelig kosegutt og trenger mye oppmeksomhet og nærhet også:-) Tror ikke du trenger å bekymre deg for fang barn enda, dessuten kommer han nok til å bli mer og mer interessert i leker de neste ukene, merker utrolig forskjell på min lille. Nå går alt i munnen og han griper etter lekene, babler med de og det er spesielt gøy med de som lager lyd:-)
*surrehue* Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 han leker alene 10 minuttr..noen ganger lenger hvis han er opplagt. Sammen kan vi leke og bable i 30 minutter...Han elsker å ligge på badet. Det er alltid redninga når han blir grinete. Vet mange dusjer når de sover. Jeg dusjer alltid når han er våken. Da ligger han der på badet i varmen og hører på alle lydene og titter på lyset i taket.....Har nesten tid til et skikkelig spa jeg da altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå