Gå til innhold

Dere med ma og sa hvor fort gikk symptomene bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt hele graviditeten på 7-8 uker pga svangerskapskvalme, diare og oppkast og trøtthet.

Jeg er vannvittig redd for å miste siden jeg allerede har vært sykemeldt så lenge. Men dere som mistet på den ene eller andre måten, hvordan var symptomene deres og når gikk de bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde MA i 9. Ca 4 dager før jeg begynte å blø var jeg på kontroll og da sa jeg til jordmor at jeg ikke følte meg gravid lengre. Var ikke kvalm eller trøtt lengre. Hun sa det var positivt at plagene hadde gått over  – men saken var at jeg var jo ikke gravid lengre....

Skrevet

Du har jo sterke svangerskapstegn da, så du skal ikke være redd for å miste av den grunn... Bare du får i deg nok vann, så får fosteret det det trenger. Bra at du har fått sykemelding da, så du kan pleie deg selv og spiren din best mulig! Veldig viktig å drikke nok!

Mine symptomer gikk bort i uke 7, og jeg mistet "gravidfølelsen", som jeg har ganske sterkt, visste at jeg var gravid en uke før ikm.

Men jeg var på tidlig UL i går, alt var bra og jeg er 9+4 uker nå. Så ikke vær redd hvis du blir i bedre form heller :)

Jeg bestillte tidlig ul fordi jeg ikke orker å gå og være så engstelig denne gangen! Det burde kanskje du gjøre og? Jeg synes det var verdt pengene, og når man har sett hjertet slå og alt ser bra ut, er det ekstremt liten sjanse for å miste! Hos de fleste som mister når de har kommet så langt som oss, eller de sier at de mistet i uke 12 f.eks, så har det vært dødt lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...