moota m storebror&lillebror Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Streiker dere eller noe? En dag da jeg bare skal sitte her så er det ingen her, det var ikke fint gjort mot meg som er så syk. Nå skal jeg hente barna og kjempe meg gjennom dagen til kl. blir leggetid. I 18-19 tiden kommer pappa og skal få overta.
~~DoraDora~~ Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Nå er jeg her:) Har vært på jobb idag. God bedring til deg
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Endelig!! =) Jeg har nå begynt å kikke på gamle innlegg, kjeder meg ihjel når jeg er så dårlig.. Redningen er her om ca 30 min. Sambo er på vei hjem.
Mille** Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Har vært på jobb jeg også. Etterpå stresset jeg hjem for å lage middag, og får spm fra eldste hvor minsten var? Hun skal vel pappa hente, svarte jeg, men neida, pappan hadde sagt til henne at han ikke kunne hente og at han ikke kom hjem til middag engang! Grr....Jaja, måtte hente, lage middag og vaske kopper og handle, men nå sitter jeg endelig med en kopp kaffe i hånda. God bedring. )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har vært fraværende et par dager fordi jeg har strikket. Må vel klare å gjøre flere ting samtidig, og være her også Har i grunnen vært på jobb hele uka også, så da må jeg prioritere litt annerledes. Jeg kommer sterkere tilbake. Har forøvrig strikket et par sokker som passer ca str 41, er ikke sikker på hvem som skal få de, men noen blir det nok. Så har jeg strikket 2 par sokker til dukker. Det var populært hos lillemor.
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Titter inn nå og da Mini hadde en masete natt igjen så vi voksne går rundt som søvngjengere... Begynner å komme seg nå etter 3 kopper kaffe og så er det nyyyydelig vær ute og det hjelper ôg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå