Gå til innhold

Kjenner du til Hummel parkdress ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så den på en norsk nettbutikk, og er fristet til å prøve den ut denne sesongen. Men aner ikke hvordan kvaliteten er. Prisen er ganske høy, men det trenger jo ikke å si noe om kvalitet - eller ??

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ny i år er den ikke, synes den var stiv jeg, no alla bevernylon.

Skrevet

Aner ikke om den er ny, men har aldri sett det merke i dresser før. De ser veldig fine og søte ut, og ser de hra en vannsøyle på 10.000. Men jeg vil ikke ha noe som likner på bevernylon, det virker stivt som du sier.

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan kvaliteten er, men jeg syns den så super ut. Har den samme fasongen som reima (iallefall opptil str 98), og den fasongen elsker jeg. Kan ikke helt klare strikk i livet når de er så små. Den er ganske tynn, ikke tykk og "bolsitte", og jeg kom ikke på at den virket stiv. Åsså er den jo helt nydelig ;-) Skulle jeg kjøpt ny dress i år hadde jeg nok kjøpt den, selv om jeg i grunnen har sverget å aldri kjøpe noe annet enn reima

Skrevet

Har du sett den i virkeligheten ? Har nemlig bare sett den på nett, hehe. Har ikke funnet den i noen butikker her.

Ja, de er veldig søte!

Skrevet

Hvor bor du? Junior barneklær har de.

Skrevet

Jeg har sett den ja. Har stått med den i hånda og grublet over gode argumenter jeg kunne servere mannen for å ha to dyre vinterdresser til snuppa :-) Fant ikke noen veldig gode, så jeg hang den på plass igjen. Det var på Tiny i Stavanger.

Skrevet

Tiny! den nettbutikken jeg så dressen i, het noe med tiny....hmmm..husker ikke.

Skrevet

Jeg har sett den på junior barneklær på manglerud senteret. den er jo bare skikkelig kul, men jeg vet ikke noe om kvaliteten. Men jeg syns den kjentes fin ut..

Skrevet

Tinyshop.no heter butikken:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...