Gå til innhold

Se det, en tusenlapp "spart" :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorteringsarbeid er kjeeeeedelig, men det kan jo lønne seg også. Har ryddet alle skap og skuffer til barna og tatt bort det som de har vokst i fra siden i våres. Så har jeg hentet ned alt vi hadde fra loftet og begynt å sorte. Før jeg begynte så hadde vi egentlig planer om å måtte kjøpe endel nye strømpebukser til mini, et par nye bukser til mellomste, noen gensere til mini, en jakke til mellomste osv fordi det var ikke nok, samt litt til eldstemann, men det til de to minste ville fort kommet på en tusenlapp totalt. Og, jeg fant, jeg fant! Alt vi egentlig hadde tenkt å kjøpe hadde vi jo. Kunne ikke huske det jeg, hehe... Så nå har mii plutselig 5-6 "nye" gensere og tilsvarende bukser + noen strømpiser og mellomste har både jakke, bukser og noen genere til. Så da må vi bare ha noen nye ulltrøyer til eldstemann da :-) Hyggelig å få slike overraskelser. Og litt skummelt hvor dårlig hukommelsen min er blitt, var mange plagg jeg ikke engang husket...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott!

Jeg rydda i alle eskene med klær etter Lucas og jammen fant jeg ikke masse ullundertøy, vintersko som han vokste fra etter 2 uker, Nesnalobber som vi arvet ubrukte men som ikke passet Lucas, masse uteklær, Reimadress, strømebukser, bodyer og bukser eller Lucas. Selv om mye er i guttefarger så går de fint ann å bruke på Mina, bare bruke en kjole over eller mikse med en rød genser eller bukse til.

Hadde helt glemt av både skoene og ullundertøyet. Det var en del penger spart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...