Gå til innhold

sperm,orgasme eller penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det viktigste for å sette gang på fødselen? har hørt det er spermen som modner å setter gang på det>>? føler det blir litt sånn sex bare for sperm nå framfør nytelse,hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle gode ting er tre;)

Må si jeg ahr vansker med å få orgasme for tiden da, hodet er festet og ligger langt ned, voldsomt vont når penis trenger helt inn....blir mest for spermen sin del nå ja. Også får han fri utfoldelse på brystvortene etterpå da, jeg holder vel ut ett kvarter så må jeg løpe for å tisse. Da har jeg holdt meg siden vi begynte omtrent.

Rart, selv om jeg akkurat har tissa er jeg like tissatrengt;)

Skrevet

pleie å få orgasme eg men ska innrømma at det tar sin tid så noen ganger blir det bare "få spermen inn der" haha..nei off..følekje heilt at den sexen sette gang på noe serlig,tror det e ett rykte en mann har lagt blandt oss gravide:P

Skrevet

Ja, spørs om det en en mann som har satt ut det ryktet...for å sikre seg noen omganger når de digre damene egentlig ikke orker lenger;)

Skrevet

hehe..nei, det er nok ikke en mann som har diktet dette opp, selv om en kunne tro det :)

Jeg sliter slik med smerter og skal bli satt igang,men det er ikke før om noen dager. Så er jeg spurte jordmor om det var noe jeg kunne gjøre for å få fort gang i modningsprossessen og da sa hun samleie. Og det var det faktisk en annen lege som gikk ut å anbefalte kvinner etter uke 36 til å gjøre. Men det er vel sikkert ikke snakk om en gang her, kommer vel an på hvor moden man er og. Mener jeg leste en som sa det trengtes 15 utløsninger for å oppnå det samme som en modningspille... det er jo litt vel hardt..hehe..orker så vidt en gang jeg da men. Er i uke 39 og magen er litt i veien :))

Skrevet

hvis du får til alle tre så vil jeg tro det er det absolutt beste;)

sæden inneholder jo prostalgin(skrevet riktig..?!)som finnes i de tablettene som de bruker til igangsetting på sykehuset, orgasme gjør jo at livmoren trekker seg sammen og hvis penis er "oppi der" så gjetter jeg meg til at det kan påvirke mormunnen til å lage enda mere hormoner som kan hjelpe på modning eller sette igang fødsel hvis moden allerede:)

hehe likens her, det er jo ikke mye nytelse å få utav det nå, mest tungt liksom ;) men samtidig så er det en god nærhet da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...