temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 på SPENST! Nå skal det slankes og rulles og bankes!!! Og jeg kommer til å få den sexy rumpa til den 17.... ;-p
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 SÅ flink du er!!! Jeg blir imponert over dere som orker gå på, for jeg vet med meg selv at det aldri varer. Jeg tegnet 3 måneders abonnement i våres og det var deilig. Men varer det lengre da? Eh......nei. For 3 mnd er 3 mnd:-DD
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Nå gjenstår jo enda å se hvor lenge motivasjonen holder her også da, men siden vi får en times treningsfri i uka på jobben og de har samarbeidsavtale som sikrer meg gratis Yogakurs, så regner jeg med at det holder litt lenger den her gangen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Så fantastisk bra da! Det skulle flere bedrifter sett verdien av:-) Vi har jo hatt massasje annenhver uke i flere år.
Reveenka Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Du har jammen vært kjempeflink lenge nå, jeg er kjempeimponert! Treningsfri på jobben er kjempelurt og veldig motiverende - det hadde vi da jeg jobbet i forsvaret. Helt enig med klatten at det burde vært gjort flere steder; det er jo helt klart helsefremmende og dermed sparer det bedriftene rundtomkring for mange sykedager, det er jeg helt sikker på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå