Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hadde aldri trodd det skulle klaffe i 1pp, men joda, her er det spire på vei! Er 6+2 regner jeg med, og testet positivt på sydenferie...=P Nå bare håper vi på at alt går fint, og jeg er veldig flink med røykekutten!
<3 N & M <3 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 gratulerer masse:) moro at det klaffet på første forsøk da:)
Turid Laila Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jøss, gratulerer, her satt den ikke på første ;-)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 åååååååååå grattis grattis grattis. velkommen etter. *hoppedanse* *klemme på sauen*
ml86 er stolt 2barnsmor Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, gratulerer så mye. Er rart å se de samme her nå som sist eg var gravid. Her og klaffet det på første forsøk :-)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Gratulerer! Husker deg fra ifjor da jeg var her endel.. Du har ei jente som er født i september-07 eller? Jeg fødte i mai-07 og venter ny baby nå i slutten av okt.
VinterNurk Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Gratulerer så mye med graviditeten og lykke til med røykekutt/slutt
smilan Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Haha! Så morro, mulig litt trøtt men så for meg det du skulle gjøre med sauen.. Å til sauen... Grattis så mye... Koselig da.
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer så mye! Er så gøy, for det er jo nesten samme gjengen her inne som sist vi var gravide :-) Lykke til med svangerskapet!
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer med ny spire sauen:) Jeg er forresten også gravid igjen:) Med TVILLINGER! *hjeeeelp*
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 Heihei, jenter, og tusen takk for gratulasjoner=) Gratulerer til dere andre også=) bobobaby: hvor langt er du på vei nå?
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Grattis Sauen! Husker deg fra sist! Hehehe....
Chicka™ Skrevet 3. oktober 2008 #15 Skrevet 3. oktober 2008 Grattis snuppiz... Her satt den på minus 1 pp.... vi skulle prøve etter den mensen som aldri kom=) Er 13+4 (13+6 i følge ul) nå!!!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 3. oktober 2008 #16 Skrevet 3. oktober 2008 jeg er 15+5 i dag. tiden har flydd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå