Gå til innhold

Hver dag eller annenhver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best? Ha sex hver dag rundt el eller annenhverdag. Vi har barn fra før og vet at det ikke er noe galt med svømmerene. Men er det best med stor dose annenhver dag, eller mindre dose hver dag? Vi har nå forsøkt hver dag, men syntes det er litt pes å måtte ha sex selv om man er egentlig for sliten til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi også er litt i stuss på dette.

Har hørt at annenhver er nok og så er det den delen med om man har krefter hver dag da.

Samtidig er jeg litt redd annenhver dag ikke er nok også.

Foreløpig har vi praktisert litt både og, av og til annenhver, av og til hver dag.

Skrevet

Vi har hatt annenhver dag. Men denne gangen skal vi prøve å ha vær dag under EL:o)))

Skrevet

Hehe, vi gjør motsatt! Har hatt hver dag under el tidligere pp'er..men det funket ikke..så nå roer vi ned og har annenhver dag istedet.. :)

Skrevet

Men sånn egentlig vet jeg jo at det skal ikke ha noe å si så lenge mannen har normal sædkvalitet. Det er kun om den er dårlig det er hensiktsmessig å spare opp ved å ha sex annenhver dag:)

Skrevet

Jeg vet.. Derfor vi prøver å spare opp litt nå for å se om det gjør underverker.. Har ikke sagt noe om dette til sambo selvfølgelig.. Min plan dette her :)

Skrevet

He he:) Får han ikke være med på planene stakkars?! :)

Skrevet

Vil ikke legge noe press på han :)

Skrevet

Vi har kjørt på hver dag uten hell i 5 pp. Denne pp forsøker vi annen hver. Dersom ikke det funker tenkte vi å virkelig samle opp og kjøre en gang når el-testen var positiv - dette var mannen min sin plan. Greit å ta dem med på råd synes jeg hihihi :-)

Skrevet

vi har kjørt på hver dag vi også uten hell...så nå blir det annenhver dag fra dag 10 til dag 20...så får vi håpe det gjør underverker=))

Men jeg el tester jo også da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...