my&bebis Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 I de siste dagene har det hendt flere ganger at jeg plutselig har blitt kald i panna. Ikke sånn at jeg kjenner det med hånda, men jeg kjenner det i panna når det skjer. Men så går det fort over igjen. Lurer litt på om det kan ha noe å gjøre med at jeg har lavt blodtrykk å gjøre. Har slitt litt med det de siste par månedene. Har bl.a. besvimt et par ganger. Er det noen som har opplevd noe lignende? Noen som vet hva det kan skyldes?
Mia29 Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har i perioder vært plaget med blodtrykksfall. Har ikke tenkt på det som å bli kall i panna. Men det er kanskje slik det føles. Jeg føler at jeg mister alt blodet i hodet. Da blir jeg jo litt kald og hvis det vedvarer klam og kaldsvett. Jeg pleier å legge meg ned på gulvet eller henge hodet mellom bena. Da gir det seg fort. For meg hjelper det stort sett å ta det litt rolig når jeg skal reise meg opp. Hvis du fortsetter og besvime ville jeg kontaktet legen. Jeg klarer alltid å unngå og besvime fordi jeg kjenner det kommer og får tilpasset meg i tide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå