julibarn igjen:) Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har ikke kommet ordentlig i syklus etter p-pilleslutt, hadde første mens 9.aug, men kortere og mindre enn vanlig. Ikke hatt mensen siden, men bare negative tester. Følte meg veeldig gravid fram til jeg testet, men ikke etterpå, så det var vel bare innbildning da:( Men jeg har helt siden dette hatt masse blank eller hvit utflod, tror at mensen kommer hele tiden. Har aldri hatt sånn før. Er jo overbevist om at det ikke ble noen spire, men leser jo om de som ikke fikk positiv test før etter mange uker..så er det noen som har hatt økt utflod som et symptom? Eller er det bare jeg som drømmer, hehe. Så lenge ikke mensen kommer, så håper jeg jo, men har jo ingen styring på el. Vi har sex annenhver dag ca, tenker at det burde holde;)
Babylove og knøttet Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Hei! Jeg tror det kan være naturlige forandringer etter du sluttet på p-pillen. Det har jeg selv også.... Ikke akkurat det med utflod, men stikkinger i magen f eks. Sluttet på pillen for 2 uker siden. Er også litt i villredelse når det gjelder el, får bare håpe på at den kommer, og ha sex annenhver dag så lenge:)
venter-på-deg Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Så lenge tanta ikke er der er det alltid håp! men det er slitende å gå rundt å lure... Nå vet jeg ikke selv, men ei venninne av meg sa at økt utflod var en av hennes symptomer. Men hun testet også positivt på IKM dagen... Har jo lest om dem som ikke har testet positivt før flere uker etter spira sitter. Noen produserer jo hcg sendere enn andre.
ida_hs Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg slutta på p-pilla for et år siden for å få det ut av systemet.. slik at det ikke tok så lang tid før jeg fikk regelmessig mens. Jeg har også fått utflod men jeg har det vær dag.. Og det kan gå flere mnd før jeg får mensen. så det er jo helt umulig å finne EL.
venter-på-deg Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 ida_hs.... Har det akuratt likt...flere mnd før jeg får mensen. Det er bare helt pyton! Så jeg håper så inderlig at alt skal klaffe...ellers kan jo prøvetiden bli grusomt lang...med så laaange sykluser:P sluttet på pilla rundt juletider i fjord jeg...
ida_hs Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Det er ikke lett altså.. Hvordan i all verden skal jeg klare å finne ut når det kan klaffe.. Å dagene går så sinnsykt sakte.. Men det er nok farlig å gå å vente på mensen også for da kommer den garantert ikke:( Men finnes det ikke noe som vi kan ta for at syklusene ikke er så lange.. syns jeg har hørt det før..
julibarn igjen:) Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2008 ida_hs og venter-på-deg; ser ut som vi er i samme situasjon alle 3 da..skikkelig kjedelig å bare vente. Har vel lest at salvie-te skal gi stabile sykluser, men at det ikke skal drikkes etter el, kun før, så da er jo det litt ekkelt HVIS en faktisk har el og er blitt befruktet..vet ikke hva den te'en gjør eller hvorfor det kan være skadelig, men tar ingen sjanser. Tenkte kanskje ta meg en tur til legen, det er vel mulig å se om man har eller har hatt el, er det ikke? Men, man kan ha mens uten el, men kan vel ikke ha el uten mens vel..? Må vel bare smøre oss med tålmodighet:(
julibarn igjen:) Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg sluttet forresten på pillene i mars..
ida_hs Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Ja det har jeg også hørt, men det kan være farlig å ta det hvis du er gravid.. Det vet jeg faktisk ikke om går ann.. Egget kommer jo ut med mens, men kan jo være at det ikke gjør det noen ganger.. Jeg slutta på pilla i januar og da tok det 5 mnd før jeg fikk mensen.. Jeg trodde jo jeg var gravid hele tiden jeg.. Ja jeg lurte på om jeg skulle ta en tur til legen å høre. Ihvertfall forklare situasjonen å spørre om det er noe å gjøre med det.. Ja vi må npk bare gjøre det er jeg redd:(
sniljente2 Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 hei på deg.hadde ikke hatt mensen på nesten tremnd uten å være gravid.jeg tok en kur men prmolut og begynte med pergotime.primolut er ett midel som setter i gang mens og etter dette kan man prøve på nytt.hvi s likke så må du jo vente kansje en stund til.lyke til 1snart2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå