Gå til innhold

Hjeeeelp! Hva kan jeg lage til en ed cøliaki?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha besøk i morgen kveld, og trenger tips på hva jeg kan servere når den ene gjesten har cøliaki? Ikke middag, men snacks o.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gulrøtter, selleri og agurk og div med salzadip

Skrevet

ja, det har jeg faktisk tenkt på :) dvs; gulerøtter har jeg tenkt på, så de andre tingene skal jeg også skrive opp. takk! :)

flere?

Skrevet

nachos med salsa og rømmedipp? eller d hun over nevnte;)

Skrevet

Finnes glutenfrie produkter, du kan feks lage pastasalat med glutenfri pasta, glutenfrie vafler osv.....

Skrevet

takk! Leitet litt etter glutenfrie produkter på butikken i dag, men de hadde ikke så mye her hvor jeg bor...

Skrevet

Spørs litt om du tenker matretter eller godteri.. eller kaker o.l?:)

Skrevet

tenker ikke matretter nei... tenker kaker og godteri :) Kan godt være slikt som jeg kan kjøpe ferdig i butikken, jeg må ikke lage det selv :)

Skrevet

Okey:) Du kan jo servere f.eks iskake/is, chips, popcorn, sjokolade, glutenfri kjeks hvis du får tak i det, fruktfat...Glutenfri daimkake har de i mange butikker, og vaffelposer som en bare tilsetter vann..de vaflene er like gode som vanlige vafler:)

Jeg har cøliaki selv..

Skrevet

Hvis de har glutenfritt mel på butikken der du bor kan du jo lage vaffler? Ellers har toro mye i kakekategorien, se toro.no. Der kan du søke på produkter som er glutenfrie.

Skrevet

popcorn var ikke dumt. Skal se etter vaffelmiks også. takk for svar :)

Skrevet

takk for tips! der fant jeg jo mange ting og tang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...