*CN* Prinsen miiin<3 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Har fortiden vært veldig kvalm, trett og tungpustet. Hatt verkende rygg og av og til kan det kjennes ut som ryggen sover, som når foten sover, dette skjer alltid på venstre side. Har også voknet en del om nettene av hjertebank. Nå for ettpar dager siden da jeg var på jobb. fikk jeg en kraftig smærte i hjertet som skøyt seg ut i venstre arm, kipte meg veldig. Så jeg ringt til legen, og fortalte om alle plagene mine, og han ville ha meg inn til time. Da jeg kom dit tok han en masse prøver og han sa at jeg hadde lavt blodtrykk 80/60, men måtte vente i 3-5 dager på svar fra blodprøvne. Har også slitt med Verk under venstre fot, dette er som en pulserene, tjukk og pressende smerte. Dette forkommer mest om kvelden når jeg ligger. Så er det den kvalmen, blir kvalm av alle lukter spyr nesten av ingenting, og så er jeg så tungpustet og får lett hjertebank, bare jeg jogg kanskje 100 m.. Er litt ekkelt, desse plagene har komt med gjevne mellomrom de siste 3 mnd. Tviler på jeg er gravid i og med jeg har både mensen og hormonspiral. Håper noen kan hjelpe.
Gidder ikke! Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Kan det være angst? Hva sa legen i forhold til blodtrykket da?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 hørtes veldig skummelt ut at du har vondt i hjertet og at smertene skøt ut i armen. hva sa legen da? ble du bare sendt hjem?
*CN* Prinsen miiin<3 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2008 ja, tok noen prøver så ble jeg sendt hjem. Har vært grei siden i går bortsett i fra litt verk i låret og under venstre fot. Sann rar følelse liksom. Men blir en del løping her på jobbe, og springer litt så begynner hjertet å dunke å pusten går som på en bisonokse, og slik har det aaaalldri vært før:/
*CN* Prinsen miiin<3 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 Blir litt redd jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå