Gå til innhold

Utflod. Hjelp! (detaljert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tykk tykk utflod som minner om en tykk lotion. I tillegg er den litt klumpete. kan på en måte draes mellom fingrene som eggløsningsslim. Men eggløsningsslim er blankt, mens min utflod nå er helt lotion hvit ( sorry alle de ekle detaljene! )

Er dette normalt tror dere? Noen andre med slik utflod?

Håper ikke dette er litt av slimproppen, for jeg er bare 29+6, og jeg svømmer en god del i offentlig bad....

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes også ut som en sopp infeksjon. klør det nedentil? er veldig vanlig. har alllerede hatt det to ganger i løpet av svangerskapet.løp til apoteket å kjøp canesten:) reseptfritt:)

Skrevet

Nei tror virkelig ikke det.. Har overhode ingen kløe eller svie. Og har hatt sopp flere ganger, så føler jeg vet åssen det er...

Skrevet

Har hatt sopp et par ganger jeg og. Brukte først Canesten krem, funket bra. Nå siste gang trodde ikke jeg heller at det var sopp, veldig lite kløe.. var hos legen og det var "hissig" sopp inne i sjeden, veldig lite "ute" derfor ikke kløe. En tablett gjorde underverker i løpet av et par dager. (brukte bare en tablett, ikke bruk applikator..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...