Gå til innhold

Hva kjøper dere i julegave til deres foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste årene har vi gitt fotografbilder av guttene, men i år kommer vi ikke til å dra til fotografen.

De er alle midt i 50-årene og har alt de trenger + mye mer.. Reiser mye og tjener godt.

Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting! I min familie har vi startet en ny tradisjon, vi kjøper bare gaver til barna i familien og en gave til vår samboer/ektefelle.

Skal love deg det er befriende!:-) Så mange fordeler med denne ordningen at den blir nok pemanent. Har fått nok av gavehysteri og kjøpepress, og handling av ting til mennesker som har alt. nå koser vi oss heller med hverandres selskap i jula:-)

Skrevet

Ja, jeg er i utgangspunktet helt enig, men så var det å få alle med på den tanken uten at noen blir veldig fornærmet da ;-)

Skrevet

jeg tenkte å kjøpe noe så harry som "verdens beste bestefar" kopp til bestefar og bestemor. og en kalender med bilder av småen. en bilde til å ha på veggen. hjemmebakte kaker, julekaffe, hjemelaget sjokoladelikør og hjemmelaget konfekt.

putte det i en kurv og pakke in.

tror de blir mer glad for ting som småen har vært med på en "butikk ting".

Skrevet

I fjor gjorde jeg det ekstremt enkelt siden jeg var i permisjon.. Bestilte fotokalendere til oldeforeldre og besteforeldre. Fadderene fikk hvert sitt bilde i ramme fra barnedåpen..

Litt værre i år.. Hadde egentlig tenkt til å scrappe klokke til oldeforeldre etc, men tror ikke jeg får tid gitt..

Skrevet

Det gikk faktiskoverraskende bra her, gitt.. Litt surmuling fra min ene søster, men hun trakk på smilebåndet når hun så hvor mye hun faktisk sparte selv, hehe:-)

Vi har redusert julegaveutgiftene fra 10 000 til 2000. Det er MYE penger det!:-)

Du kan jo alltisd prøve? I disse rentetider skal du gjerne se det er flere som blir letta.

Skrevet

Lurer på å spleise med søskene mine på en langeekend til de. De har alt, har meget god råd og elsker å reise. Så jeg tror det blir det=) Ellers skal jeg kjøpe et stort lerret og la jenta mi male. Så de får kunst fra henne=)

Skrevet

Ja, tenkte å lage en sånn kalender med bilder av de, men det blir liksom litt lite ;-)

Får kanskje ha et lite juleverksted så gutta kan mekke noe stilig ;-)

Skrevet

Vi gir dem hotell+spatur. Den bruker være 4-5 dager. De er begge selvstendige næringsdrivende, så vi søsken tar også og passer på jobbene, samt lillesøster på 10:)

Uansette er massasje/aromaterapitimer populært hos mine besteforeldre og oleforeldre, så kanskje noe slikt for dem sammen?

Skrevet

Takk for gode tips! Må vel begynne å tenke litt på dette etterhvert ;-)

Skrevet

Langweekend skulle der stå..=)

Skrevet

alle besteforeldre (ungenes sine) får fotobok fra året som er gått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...