Gå til innhold

dagens kraftanstrengelse:-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg vasket vinduet og listene i verandadøra og hengt opp vintergardinene. bare 4 stuevinduer igjen før jeg er ferdig. Blir sikkert å bruke over 1 uke før jeg er ferdig. MEN jeg har da begynt............(bare resten igjen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss :D så flink du er da :):)

har ikke fått gjort det helt store jeg da hihi.. tenkte å henge opp gardinstenger på to rom, men da må jeg ha drillen å den er ikke her for øyeblikket.. dårlig unnskyldning hihi :P

applaus til deg :):):)

Skrevet

Har en liten pause fra skrubbing av badet :-) Har dusjkabinett med glassdører... ikke noe særlig i disse tider. Snart ferdig, bare gulvet igjen :-) Blir litt flere pauser enn normalt da..

Skrevet

bah!! vi har sånn med plastdører.. noe dritt å skrubbe på. så mange krinker og kroker :P

Skrevet

YES!!

klarte verandadøra + 1 og et halvt vindu (!!), men nå streiker bekkenet fullstendig. greier jo ikke trø ned på venstrefoten. må få gubben til å hjelpe meg i helga. litt vel mye innsyn her med bare halv mendge stuegardiner hehe.

men nå er det bare 1,5 vindu igjen og vaske. det må vel gå før søndagen er slutt.

har heldigvis slike gardiner som bare er slette, så jeg trenger ikke å stryke:-))

Skrevet

må tilføye at det ble ferdigpizza til middag da hehe

Skrevet

sorry men når jeg ser meg om her så er jeg jo ferdig med 2,5 vindu. talte fel i sted hehe. prematur ammetåke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...