Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Er det mulig eller?!?! Får jammen ikke på meg forlovelsesringen lengre.. Samboeren min sier jeg bare kan ta den med til gullsmed å få lagd den større, men herregud da... Har ikke lagt på meg så mye andre steder, men på fingrene liksom.. Hehe...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 ja, det er nok det som har skjedd...hadde veldig mye vann i kroppen de siste mnd av graviditeten... Men irriterende uansett.... Nei, det er vel ikke annet å gjøre enn å gifte seg, slik at jeg får en ny ring... hihi..;p
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Det var da en utmerket ide! Du får høre med din forlovede om ikke dere snart skal ha dette bryllupet (er man forlovet skal man vel gifte seg, mener jeg..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 hehe...ja, sannelig! Her er det vel egentlig jeg som holder igjen litt... Han kunne giftet seg til sommeren neste år, men jeg synes jeg har nok å tenke på nå som jenta vår nettopp har kommet til verden. Skal arrangere barnedåp på nyåret, og har egentlig ikke tid til å tenke på bryllupp enda.. Men vi får se vi får se...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg gikk opp to skostørrelser da jeg gikk gravid. Har gått tilbake til same vekt som før, men føttene har forblitt den samme størrelsen?! Er det mulig å legge på seg på føttene? Få tjukke tær liksom? JA, det er det visst;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå