Gå til innhold

Forlovelsesring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig eller?!?! Får jammen ikke på meg forlovelsesringen lengre..:P Samboeren min sier jeg bare kan ta den med til gullsmed å få lagd den større, men herregud da...:P Har ikke lagt på meg så mye andre steder, men på fingrene liksom..

Hehe...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er nok det som har skjedd...hadde veldig mye vann i kroppen de siste mnd av graviditeten...:)

Men irriterende uansett....:P Nei, det er vel ikke annet å gjøre enn å gifte seg, slik at jeg får en ny ring... hihi..;p

Skrevet

Det var da en utmerket ide! :) Du får høre med din forlovede om ikke dere snart skal ha dette bryllupet (er man forlovet skal man vel gifte seg, mener jeg.. ;)

Skrevet

hehe...ja, sannelig!:) Her er det vel egentlig jeg som holder igjen litt...:P Han kunne giftet seg til sommeren neste år, men jeg synes jeg har nok å tenke på nå som jenta vår nettopp har kommet til verden. Skal arrangere barnedåp på nyåret, og har egentlig ikke tid til å tenke på bryllupp enda..:P Men vi får se vi får se...;)

Skrevet

Jeg gikk opp to skostørrelser da jeg gikk gravid. Har gått tilbake til same vekt som før, men føttene har forblitt den samme størrelsen?! Er det mulig å legge på seg på føttene? Få tjukke tær liksom? JA, det er det visst;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...