Gå til innhold

Hodet er ned og delvis festet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos JM for å finne leie på babyen.

Etter at legen ikke fant hodet og JM på sykehuset sa at detMÅ han!!!!

så lot jeg min jm få æren av å berolige meg litt.

Hun fant hodet og mente det var så vidt festet. Hun garanterte ikke at det ikke kunne tippe opp litt igjen, men ned var det.

Jeg merket meg at jeg lot meg stresse av at JM på sykehuset var så streng så jeg er litt lettet over å vite hvor hode var

Sist gikk vannet når jeg var like langt på vei som jeg er i morgen, den gang viste jeg heller ikke leie. Fikk ulike beskjeder fra ulike JM, men ingen ba meg legge meg ned.

Når jeg endelig ankom sykehuset så fikk jeg kjeft fordi jeg ikke hadde stoppet ved nærmeste sykehus.

Så den episoden har nok gjort at jeg ble så oppsatt på dette nå

Mye murringer og antakelig noen kynnere her nå så jeg er litt ukonsentrert om annet enn kommende fødsel -4 uker igjen til termin

(kan bli lange 6 uker mao)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da:-) Masse lykke til!

Skrevet

Takk

Ha ha ser nå at jeg skrev en liten avhandling om noe ganske så normalt, men sånn er det vel når noe opptar en.

Jeg er ganske avslappet til det hele, men det er litt deilig å få skrevet tankene sine ut her noen ganger.

Skrevet

Så deilig å få beskjed om hodet ned... Vi er faktisk litt i samme båt, for min lege klarer ikke å kjenne på meg... men da jeg var innom hos vakthavende lege for ekstrasjekken tidlig i uka fikk jeg beskjed om at hodet nå var ned... ikke i tverrleie som i uke 32 på UL. Phu... Håper virkelig ikke det er noen særlig sjanse for at han snur seg nå...

Skrevet

Normalt nok, men det betyr utrolig mye å vite at hodet er ned... siden det betyr normal fødsel... Iallefall synes jeg det! Stresset ned et hakk bare på grunn av det tenker jeg ;-)

Jeg var litt imponert over ekspertisen til legen jeg hadde da jeg ble dårlig... Hun kjente på magen og fant alt hun lette etter... på en mye mer behagelig måte enn min faste lege (som jeg liker veldig godt og har stor tillit til... men likevel...)

Hm... 25 dager igjen til termin nå! Og jeg er allerede utålmodig. Kjedelig å være sykemeldt... Hadde så mye spennende å holde på med på jobben (bare litt for mye...)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at snur babyen seg nå vil jeg kjenne det, en skikkelig snuoperasjon:)

Deilig å ha fått sjekket opp da.

Ellers hvordan er det med deg Lilje 74?

Skrevet

Det var godt å vite! :-) Ellers... kjeder meg litt... det har nok sammenheng med at energien er på vei tilbake etter å ha hvilt ut litt... og det er jo bra iallefall... Var skikkelig skummelt da jeg ble så dårlig her om dagen...

Du da... Er du i jobb nå? Eller har den lange ventetiden hjemme begynt? Det var ikke mange dagene forskjell på terminene våre såvidt jeg husker?

Til helgen skal vi i barselsbesøk forresten. Den første av oktober-termin-venninnene har født! Det skal bli kjekt å hilse på vidunderet :-)

Skrevet

Jeg tror jeg tar en tur til barnehagen og henter veslemor tidlig :-) Ha en fortsatt fin dag!

Klem

Skrevet

Termin om 4 uker perm om 3

Er på jobb, egentlig sykm.

drar hjem nå og slapper av og får mannen min til å hente etterpå.

Skrevet

Oi! Skal du jobbe så langt frem? Hadde egentlig tenkt til å jobbe en uke ekstra jeg også... men det er jo så tungt nå...

Dra hjem og hvil deg! Fortsatt fin dag!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...