*Glederseg:) 81* fødeklar Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Noen jeg har snakket med fikk strekkmerker i starten andre mot slutten. Jeg regner med d er størst sjangse for at de kommer i den tiden man går raskest opp i vekt?? Jeg har ikke fått noen ennå (er 35+6), men de kan vel fremdeles komme... Som regel kommer de på enten mage, rumpe, lår eller pupper og noen får dem på alle disse stedene...
babygullz <3 vilde Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 jeg la merke til noen pittesmå under puppen for noen få uker siden, ellers har jeg sluppet unna på resten av kroppen til nå.. er 39+2 nå...men kan jo fremdeles poppe opp=P har hørt om ei som ikke hadde strekkmerker helt til riene kom, da var d nesten som de ble tegna på henne.. vet ikke hvor mye sant d er i d men...likevel, den måtte være litt kjip da.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Ikke oppdaget noen enda, er 35 uker. Men, de dukker vel opp :-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Mine har blomstret de siste 5 ukene på magen rundt navlen. Er 29+6 i dag.
AO3 Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Mine kom veldig plutselig - i uke 33, underst på magen, godt under navlen. Nå blir de bare flere og flere. :/
shari_z Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Rundt uke 16, tror jeg det var. De kom bokstavelig talt natten over. På sidene av navlen og under. Har 4-5 skikkelig stygge, men de er heldigivis veldig langt nede (rett over kjønnshårlinjen). De andre bryr jeg meg ikke så veldig mye om. Må si at dette er mitt 3. sv.skap og jeg fikk ingen strekkmerker de to første gangene. Merkelig, dette med strekkmerker, synes jeg.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Da jeg var 5-6 måneder på vei tror jeg.. Da begynte de på rumpa og etterhvert spredde de seg litt nedpå lårene og bak knærne av alle steder:P Men har null på magen, kun noe på sidene. De på sidene kom ganske sent tror jeg! Da jeg var 7-8 måneder på vei hvis jeg husker rett, så man vet aldri;) Hehe. Men jeg hadde en periode jeg la på meg veldig lett, 4 kg. på en måned, men etterhvert så har vekta både gått litt ned, stått stille og litt opp. Så det er nok derfor strekkmerkene pluttselig kom i rekordfart her mot slutten. 39+6 her.. Gått opp 14,5kg.
*lykkelig med lilleprinsemann* Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg hadde ingen strekkmerker frem til ca for tre uker siden er nå i uke 39. De begynte som små røde prikker nederst på magen, så ut som små sår, og siden har de bare vokst og vokst
Elise18.11.08 Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Samme her!! Har ikke masse enda, men det kommer vel:(
Sola mi:) Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 Mine kom på innside av lår, hofter og rumpe i uke 10!!!! Det viser vel bare at det ikke bestandig er grunnet vektøkning, men også kan være hormonelt. Har lagt på meg 13kg i uke 35 og ikke en eneste strekkmerke etter at kiloene har kommet - ingen på magen...
verysoon Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Er i uke 36 og har ingen strekkmerker enda, men kanskje de kommer..
Mamma+♥♥♥♥jenter Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 De dukket plutselig opp i uke 37-38.:/ Fikk bare på magen. Har ikke fått noen nye enda denne gangen, er vel 29 uker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå