Mana83 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 det er så mange som snakker om dette me å bli "strippet" av jordmor\lege..hva vil dette si?
Nr.4 i april :) Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg kan ikke svare på det, men jeg har selv lurt på hva det vil si. Håper noen kan svare oss på det
Mammaimars Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Dette er noe jm/legen kan gjøre når fødselen er igang og alt er klart for at den lille kan komme ut. Gjør gjerne at det blir litt fortgang på ting. Viktig at utålmodige,fødeklare ikke prøver dette selv. Jm gjorde det på meg ved sist fødsel og jeg tror nok det hjalp :-)
Frk. Sol Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Legen gjorde dette på meg når jeg lå på sykehuset. Hadde fått min andre igangsettings pille, og så strippa han meg. Føltes litt som om han "tøyde ut" diverse greier der nede (altså inni meg). Det gjorde forsåvidt underverker, for fikk rier rett etterpå, men var veldig vondt. Men siden det funka så bra hadde jeg glatt gjort det en gang til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå