Gå til innhold

Hvor tidlig kom strekkmerkene....??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det lurer jeg også på!

Skrevet

Første svangerskapet kom de en dag eller to etter fødselen, på undersiden av puppene, litt Pamela der noen dager ja ;-)

Andre svangerskapet kom de siste 4-5 ukene, nederst på magen. Kom så langt ned at de synes ikke når jeg har truse på.

Kom ingen flere tredje svangerskapet, så nå blir det spennende å se hvordan det fjerde blir...

Skrevet

Har heldigvis ingen på magen ennå, men litt på hoftene og på sidene ved skinka eller hva jeg skal kalle detsom kom i uke 22-25 kanskje...:o(....kommer vel noen på de melonpuppa jeg har fått å...

Skrevet

Jeg er nå 17uker på vei med nummer 3 og har ikke fått ett eneste strekkmerke noen av gangene. Er høy og slank (175 og 55kg), men har lagt på meg 20 og 22 kg de to første svangerskapene. Har foreløpig bare gått opp 2kg og ikke fått noen mage denne gangen. Kom sent,men plutselig de to andre gangene........

Skrevet

hei. jeg fikk strekk merker da jeg var 8mnd på vei. de syns når jeg hr bedetøy på men er ikke sånn kjempe mange, er vel 4striper på magen, men bryr meg ikke så mye så lenge jeg går ned i vekt igjen noe jeg gjorde med først mann ganske fort. jeg fikk bare på magen....

Skrevet

Kom aldri ....

dvs. jeg er i 28+2 nå i 2. sv.skapet, og de har enda ikke kommet.

Skrevet

Jeg er 15+4 nå og hele magen er full av strekk merker. Jeg skjønner pokker ikke hvorfor siden vekta bare har gått ned så langt:(

Skrevet

Går med nr to i magen og det er syv år siden sist... Oppdaget ikke strekkmerker før etter at jeg var ferdig å amme forrige gang - men de sitter jo der permanent. Har dem på rumpa/bakpå lårene og på puppene. Ingenting på magen - tror det er fordi jeg var flink å smøre meg der, men glemte nettopp puppene og rompe/lår... Utrolig hvor huden strekker seg! Nå smører jeg alt! Med Biotherm sin gode Biovergetures, som er fet og god, men trekker veldig fort inn og som ikke lukter masse når den har trukket inn.

NB: Sjekk lukta på ev krem du kjøper! Ikke alt som lukter like godt nå når vi går med små mennesker i magen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...