ღCinnamonღ Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hei allesammen! Hva tenker dere om dette: Jeg har IKM rundt den 7 oktober. Hadde eggeløsning tirsdag den 23 september (testet positiv med CB eggeløsningstest) Hadde sex søndagen før, + mandagen og på tirsdagen (EL-dagen) Hadde ikke sex dagen etter. Så langt er symptomene ganske diffuse,.--litt hovne bryster, (men ikke mer enn hva jeg bruker å få når d nærmer seg mens), klør rundt brystvortene, litt stikninger i magen, og fått skikkelig appetitt (dette jeg merker mest egentlig) igår spiste jeg tre kotelletter på rappen, og bruker vanligvis spise bare en! Uff, denne ventingen før testing er helt uholdbar!!! Må vente til tidligst søndag.. Noen flere som har IKM snart og merker symptomer?
elli81 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Håper veldig at det har klaffet for deg Krysser fingrene. Jeg har også IKM rundt den 7 oktober. Hater denne ventingen, merker at det går ut over alt. Det er det eneste som står i hodet på meg denne tiden, blir skikkelig amper.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå