Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Dere som er lesbiske og kanskje litt "gutteaktige",lekte dere mye med dukker og slike ting da dere var små?...eller gikk det mer i biler og litt "tøffere" lek? Bare lurer:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Høres ut som du har ei datter som bare er interessert i biler? Man MÅ ikke like å leke med dukker.. og trenger absolutt ikke ligge noe bak det!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Nei,jeg bare lurte sånn generelt. Mye som kommer inn i tankene;) Min datter har lagt sin elsk på dukker siden hun var 5 månder gammel.Veldig jente jente. (Sier ikke at hun kanskje er/blir lesbisk fordiom). Som sagt bare lurte,om det er noe i det?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Nei det tror jeg ikke.. Man kan godt elske å leke med dukker og være VELDIG jålete, og likevel bli lesbisk. Og motsatt, man kan godt være skikkelig guttejente og like sånne røffe ting, men ikke bli lesbisk uansett..
Gjest -<<- Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg likte barbiedukker og treklatring og fotball og rollelek og slikt. Min jevnaldrede og überhomofile kompis kjedet vettet av meg med å insistere på å leke med dumpers og traktor i sandkassa. Ikke at jeg nødvendigvis vil påstå at jeg er spesielt gutteaktig, men jeg kan godt kjøre en mer macho stil enn flertallet her nok ville gjort - sånn av og til. Jeg har en viss tro på at man med en velutviklet gaydar kan spotte potensielle homoer ganske tidlig, selv om jeg synes det er skummelt å si det høyt siden det bekrefter så manges fordommer. Men jeg tru'kke du kan gjøre det ut fra hvorvidt ungen leker med bil eller dukke.
AndreVonDrei Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 "Men jeg tru'kke du kan gjøre det ut fra hvorvidt ungen leker med bil eller dukke." Får da sannelig ikke håpe det, for da ville jeg nok lett vært lesbisk, siden jeg synte dukker var usigelig kjedelig, men biler, lego og he-man var den store tingen. Sønnen min ville da vært blod-homo, siden yndlingsfargen hans er rosa, og han har dukker og dukkevogn som sine yndlingsleker. Men man skal jo aldri si aldri -han er da tross alt bare 4 enda...;-)
Sota Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Søstra mi var mye mer gutteaktig enn meg da vi var små. Hun lekte med gutter og gutteleker og jeg lekte med jenter og jenteleker. Jeg er den som ble lesbisk.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Vokste opp med søster som var/ble lesbisk. Var ganske guttete både i interesser og fremtoning, men hadde alle guttene etter seg likevel, for hun er pen/attraktiv...Hun nektet å gå i kjole, likte en tøff guttestil i klær og hår...nå snakker jeg fra alder 5-6 år. Hun var ikke den tøffeste i gata, men likte å ha guttevenner og spille fotball. Ikke hoppe strikk og slikt...;->
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå