Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Har tatt opp laksefileter fra frysa som vi skal ha i dag,men ikke helt bestemt meg for tilbehøret. Siden tuppa ikke er så gira på poteter for tiden, så blir det kanskej ris, saus og fisken bakt i ovnen med grønnsaker til.
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Har en liten pjok som gjerne skal sove akkurat når jeg skal lage middag, så her blir det noe som jeg slipper å stå og passe på. Tenker det blir fiskegrateng og grønnsaker.
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Her blir det tagliatelle med pesto, hvitløksbaguetter og salat. Ungenes favoritt ;-)
**Min nydelige Milla** Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2008 Noen som har tips til en kjempe god hvit pastasaus? Gjerne noe halvfabrikat eller annet.. tar i mot det meste.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Her blir det bakt potet med bacon, hvitløkssmør, ost og mais til. Nam
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 tror jammen meg det blir spaghetti i dag jeg.. har innmari lyst på det:) eller winerpølser....
Den lille blå smurfen Skrevet 2. oktober 2008 #14 Skrevet 2. oktober 2008 Idag er det lettvint-middag, steker stjernebacon i biter og koker opp Toro Carbonara saus. Koker spaghetti og VIPS middagen er i boks. Ti minutter på middagen er helt passelig:)
lmb30 Skrevet 2. oktober 2008 #17 Skrevet 2. oktober 2008 Her blir det raspeballer med røkt kjøtt, pølse og kålrabistappe.
Bie&babylove:-) Skrevet 2. oktober 2008 #19 Skrevet 2. oktober 2008 Pannekaker med bacon, potetbåter og hvit saus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå