Mana83 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 var hos legen idag,han kjente inni for å finne ut hvor mye åpning der va,va ganske så hardhendt der å nå blør eg fra sjeden,e det dette dere kalle for å bli strippet?
cyberkit *fødeklar* Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Er litt usikker jeg.. Jeg ble strippet i går, opp med flere fingre så langt inn hun kom og det kjentes ut som ho prøvde å rive meg i fillebiter inni der..hehehe! Jeg blødde ingenting, men hører jo om mange som gjør det Sa legen noe om hvor mange fingrene h*n kunne få inn der da?
Mana83 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 Han fikk en finger inn,så det var en cm åpning..han gjorde dette sist uke også,men da lå fødekanalen mot ryggraden så det var ikke klart til føding,idag var den klar til føding vist..lå mot utgangen eller noe:P Sist fikk jeg kraftige rier utpå dagen å hadde det noen timer men gikk over uten noe baby:( denne gangen begynte jeg å blø å det var klokken 10 idag..kjenne litt murringer som eg håper går over til rier:P fikk du rier?å hvor langt fra termin er du?
cyberkit *fødeklar* Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Mens terminen min var i går og ul termin er om 8 dager.. Fikk ingen rier/kynnere, selv om jeg håpet og håpet..
Mana83 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2008 eg har termin om 7 dager eg sitte og å hb på sjikkelige rier:D hørte om ei så bli strippa så fikk hu rier på natta,så eg gir ikke opp før eg våkne utsoven imorgen tidlig uden ei ri:D
cyberkit *fødeklar* Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har forersten begynt å blø nå, men vet ikke om det har sammenheng med verken strippinga i går eller om det betyr at det r fødsel på gang, for jeg har ikke no vondt heller..
Mana83 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2008 mye blod da eller? eg har mer utflodlignende blod me litt striper i(litt detaljert:P) har du født før?
cyberkit *fødeklar* Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Ikke så mye, sånn typisk første mens dag kanskje? Kom en del ekle slimklumper oxo i stad, så aknskje det er lov å håpe på at ting begynner å skje nå? Det er jo 3 uker siden proppen gikk.. Har to barn fra før av, én fødsel og ett keisersnitt Du da?
tullemimor Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 det er nok det, legen din har nok prøvd å løsne hinnene for at kroppen din skal produsere et hormon som kan føre til modning og evt fødsel:) fikk JM til å gjøre det på meg forrige og denne uka jeg, helt vanlig at det kommer slim og man kan blø så mye som en vanlig mens ble jeg forklart på ekspertsvar(ble litt skeptisk når det blødde mye liksom...)! lykke til!
Gjest amandine Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Men ikke bli veldig skuffet om det ikke virker:) Jeg har blitt strippet 2 ggr siste 14 dagene, slimproppen gikk for 10 dager siden og alt er modent. Har gått med 3cm åpning disse to siste ukene og er langt over termin... Men ingenting skjer ser det ut som!
tullemimor Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 ble strippet når jeg gikk med nr 1 og det endte m maserier i 3 netter og så gikk jeg i fødsel denne gangen har jeg, som du amandine, blitt strippet 2 gga siste 14 dagene og er nå 2 dager over termin...JM fikk nesten oppi 3 fingre, men alikevel ser det ikke ut til å ha hjulpet nevnverdig men vi får satse på at det har hjulpet på modningen hvertfall:) JM sa til meg at en slik stripping kunne forkorte graviditeten med ca 4 dager, men man vet jo i utgangspunktet ikke når fødselen skulle ha startet heller;) terminen er jo bare en dato lykke til amandine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå