Gå til innhold

Håkky Pøkk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva da?

Klarte du ikke å stoppe alikevel ;-p?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er så morsomt å prøve :-D

Skrevet

Hehe, ja det kan jeg tenke meg!

Mye bedre enn å stresse og ha blodangst for at pilla ikke skal funke, vil jeg tro ;-)!

*grøss*

Skrevet

Det tåler jeg ikke, så det problemet har jeg ikke, men det er litt kjedelig å styre med kondomer hver gang...

Skrevet

Det gjør ikke jeg heller...eeeegentlig, men jeg håper og ber (som sist gang) om at noe mirakuløst har skjedd med kroppen min etter fødselen, så nå har jeg prøvd ut et nytt merke.

So far, so good;-).

Mannen min tåler ikke kondomer, han:-s.

Tror han har fått en merksnodig sykdom der nede hver gang han har vært nødt til å ta på en, hehe...

Skrevet

Latexallergi?

Hvilket merke bruker du nå? Jeg har prøvd trionetta, loette, microgynon pluss noen fler som jeg ikke husker, og p-ring. P-sprøyte tør jeg ikke prøve. Har tatt angrepille èn gang, og aldri igjen! Den tålte jeg hvertfall ikke!

Skrevet

Skal dere krangle om dèt og nå!?

(*kremt* "noen har nye bilder...)

Her er tester for både egg og spirer kjøpt inn i dag? Er det det som kalles karse om våren??

Skrevet

Hvem har nye bilder? Danglebær??

Skrevet

Ja, eller Japp eller en av oss andre :0)

Skrevet

Nå skjønner jeg virkelig ingenting. Men Frisk vant i dag, så det gjør ikke så mye.

Skrevet

Mange fine og kunstneriske bilder :-)

Skrevet

Det tok litt tid før jeg tok den og, hihi.

Likte bi(ll)en og blomstene:-)

Skrevet

Nå har jeg fått yasminelle.

Har også prøvd en drøss som jeg ikke husker navnet på. etter sist fødsel skrøt legen den østrogenfrie pillen oppi skyene. Denne gangen sa han at "Nei, de er jo helt fryktelige!" FINT! Ikke rart jeg blødde vedvarende i mndsvis da...arrg!

Har prøvd p-ring, hormonspiral, vanlig spiral -p-sprøyte fikk jeg ikke lov til å prøve.

Men som sagt -I'm not holding my breath!

Skrevet

Yasminelle, er det etterfølgeren til Yasmin? Yasmin tror jeg gikk ut av produksjon da jeg fant ut at jeg ville slippe konstant hodepine og synsforstyrrelser :P

Skrevet

Jepp, det er visst en ny og forbedret utgave, hehe...håper jeg i alle fall.

Nei, vi må nok bare bli ferdig med denne produseringa og enten få mannen til å kappe strengen eller få rivd ut noen vitale forplantningsorganer selv, ser det ut til;-)

Skrevet

Skal vi gjøre det her så får det bli han! Mye lettere for han, hehe.

Skrevet

Det er ganske moro, ser du!!

Nå har vi gjort en masse i sommer fordi vi hadde planer om baby neste sommer. Vi får se om det sitter etterhvert. Vi jobber med saken!

HåkkiPØkk- Skal væ med å se Friske pøkker engang. Hører det skal være så spennende. Lite fordomsfull som jeg er, så blir jeg heller med og plager meg selv den tiden det tar enn å late som jeg syns det er kult eller ræva!!

Må finne en skikkelig HAT kamp, da- jeg er jo fostret opp med sånn VIF hat/ elsk... Så mot VIF hadde vært kult- bare det er hat nok :P

Skrevet

Jeg har to drakter, så vi skal nok klare å få kledd deg skikkelig for kamp også! :)

Vålerenga er HAT, på Jordal møtes vi jo på midten, og det er stort sett mest moro når de spiller på Jordal. Da er det litt flere klanenbønder tilstede :)

Har skjerf også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...