Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vanligvis ikke aktiv annet enn på lesefronten her inne, men vil gjerne dele den flotte opplevelsen jeg hadde i dag. Jeg er 14+4 og førstegangs gravid.

Jeg hadde min første time hos jordmor, og gruet meg bittelitt da jeg har hørt at mange jordmødre er strenge etc. Jeg har ikke vært superflink med kosthold o.l og regnet nesten med å få en streng formaning.

Jeg kom tuslende inn på kontoret, der var det tent levende lys, og ei superblid dame i 40-årene tok hjertelig i mot meg. Hun var så utrolig varm, god og forståelsesfull hele timen igjennom. Jeg følte at hun genuint ville mitt beste, og må innrømme at jeg sjeldent har følt meg så trygg og ivaretatt. Prikken over i`en kom når vi hørte hjertelyden.. Det kom et par tårer fra meg, og jeg så at hun oppriktig veldig glad ut på mine vegne.

Måtte bare dele dette. Dette var noe helt spesielt for meg, og jeg unner alle dere andre her den samme herlige opplevelse. Ha en flott dag! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du har fått en jordmor du trives sammen med.

Er viktig å føle seg trygg og ivaretatt.

Jeg er også fornøyd med min jordmor, har samme jordmor som forrige svangerskap. (jobber på sykehus, så har jordmor på poliklinikken der)

Er så fint å gå til ei som kjenner historien min fra forrige gang og som kan hjelpe meg gjennom svangerskapet og forstå hvorfor jeg føler som jeg føler når fødselen nærmer seg.

Lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...