Gå til innhold

Tilbake fra sykehusopphold...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nei da, jeg kom nok ikke hjem med noen bebis nei.. låg tre netter på observasjon, så ble jeg sendt hjem igjen.. så da går man fortsatt her og venter da :P

Men det er da ikke lenge igjen uansett nå da..

Flere som har hatt "morsomme" dager bak seg i det siste??

Det er egentlig gruelig kjedelig og ligge på sykehus og se på alle som får bebisene sine.. Og for så og måtte dra hjem uten noen ting..

Men jeg syntes litt mere synd på en kvinne jeg snakket med på sykehusoppholdet mitt, hun hadde blitt satt igang for 3 dager siden, men hadde fortsatt ikke fått.. Hennes bebi trivdes for godt sa hun.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, nå var jeg SÅÅÅ sikker på at det var fødselshistorie fra deg.. *trøste*

Jeg var på føden til kontroll i går, og hørte et par damer som fødte, må innrømme at jeg ble både vettskremt og misunnelig på samme tid..

Dæven for noen skrik!!!!! Hårene reiste seg i nakken på meg jo! hehe!

Skrevet

Signerer denne, cyberkit! Jeg skulle på kontroll i dag, men de hadde ikke tid til det, de sto midt oppe i en fødsel, og kun en jordmor på jobb... Så jeg må tilbake i morgen. Nå var det ingen skriking da jeg var der, men smertestønnene var mer enn nok for meg. "Dette vil jeg ikke!!!" tenkte jeg. :S Herregud, hva er det jeg har gjort... *sukk* Men samtidig er jeg som du skriver også litt misunnelig, for de er i alle fall snart ferdige... Det skal nok bli noen festlige uker framover......

Skrevet

hahaha, jeg hadde også den tanken i går om at dette vil jeg ikke allikavel :)

Men det er vel kanskje litt for sent å tenke sånn nå?

Jaja, skal bli godt når det er over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...