Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Vi skal til fotograf å ta bilder av gutten vår på 7 måneder, og familiebilder av alle 3 ) Er usikker på hvilke klær vi skal ha på. Hva er fint? Jeg og sambo skal ha på klær, og lillegutt skal ha noen bilder med og noen bilder uten klær. Er også litt usikker på om vi skal velge svart/hvitt eller fargebilder. Dere som har tatt bilder, hva hadde dere? Har yst på bilde av lillegutt med favorittbamsen hans som er lyseblå, der bildet er svart/hvitt og bamsen med farge.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har sett endel bruke jeans og hvit topp/tskjorte og det syns jeg var kjempefint og enkelt (med hvit bakgrunn). Eller hvit topp og linbukser (lyse).
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Ja tror vi går for jeans på alle i ca. samme fage, så får vel prøve å finne noe en hvit singlet/topp til meg, og noe hvitt til sambo og lillegutt. Har sett litt på nett på en del bilder med hvit bakgrunn.. kjempefint )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå