Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Er nå 15 uker og en dag på vei. Har enda ikke begynt å få mage. skal den ikke komme snart? venter og venter jeg hehe.. er kjekt når andre kan se på meg at jeg er gravid liksom. har heller ikke gått noe opp i vekt enda. er det normalt? jeg prøver å spise bra men sliter med brekninger ennda så klarer ikke så mye om gangen.
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 jeg måtte vente helt til uke 23-24 hehe.. selv nå er den bitteliten.. så det er veldig forskjellig. jeg har bare gått opp en halv kg.
Underveis --> Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Er 16 uker og de som kjenner meg kan vel se at jeg har fått litt mage dersom jeg går med ettersittende topper. Vekten har stått stille etter at jeg gikk opp 2 kilo rett etter at jeg ble gravid.
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 jeg har fått masse mage i uke 15, men jeg er andregangs.. har gått opp de 4 kiloene jeg mistet de første ukene, så har ikke lagt på meg noe mer enda heldigvis..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 ah jeg er også 15 uker med ingen mage og har ikke gått opp noe i vekt heller. noen kvelder tror jeg at jeg har endelig fått bittelitt mage, men våkner morgenen etter skuffet og en smule flau over at jeg har vært begeistret og stolt over en mage full av luft bare skjønner jeg. Men uke 22 var det det hu andre sa, ååååhhh det er jo sååå lenge til. sukk.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 nei 23-24 sa hu. oi det er jo såååå lenge til.
Maria1978 Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er 16 uker på vei og har såvidt begynt å få litt mage. Fikk kommentar på det på jobben i går Men jeg er vanligvis veldig flat så det sees kanskje litt tidligere da. Jeg gikk ned 2 kg i begynnelsen av svangerskapet (selv om jeg ikke kastet opp en dag, merkelig!) De 2 kg har jeg nå gått opp igjen så jeg er tilbake til startvekten min når jeg ble gravid.
heleneogde2gutta Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 hei! Jeg er 2.gangs og ville veldig at magen skulle vente på seg jeg. gikk opp så mange kilo sist at jeg helst vil være slank så lenge som mulig nå.magen kommer den!! jeg fikk mage i uke 14, og har en liten kul fra under puppene og ned til symfysen. vanlig bukser er for trange og gravidbukser er for vide....er 15 uker og litt nå. har ikke veid meg siden uke 12, da var jeg på matchvekt.
KR0705 Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er 19+5 i dag og bare siste tida jeg har fått mage. Bare for 3 uker siden kjente jeg ikke livmora engang og nå buler den ut Jeg også venta veldig på mage så bare litt småfeit ut rundt magen. Gått opp 2 kg totalt og de 2 kg har kommet på 3-4 uker. Magen kommer nok snart skal du se
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 Er andregangs,og er 14 uker.Ser ut som om jeg er 5mnd på vei.ikke kjekt.Vil ikke at folk skal vite noe enda,men ganske så vanskelig å skjule.Ikke noe kjekt å få kommentarer hele tiden på jøss hvor svææær du er.Vær glad dere slipper det.Kjipt å høre det i 6mnd:(
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Er også i 14uke, og ser ut som jeg er dobbelt så langt..Magen kom over natta i uke 10. Huseieren min måpte faktisk her i sted da hun så maven.. Ser rett og slett høygravid ut, bortsett fra at den er litt slappere såklart.. Helt sinnsykt, og begynner å lure på om der er 2 eller om jeg er mye lenger på vei. (også 2gangs)
ninsoer Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 er oxo 2 gangs og 14 uker på vei. å er like stor no som jeg va i uke 26 i forje sv.skap.. ikke kjekt.. vært gla for at dere ikke har så stor mage så tidligt.. begynner oxo å lure på om d er to. men ser d er flere 2 gangs som skriver akkurat d samme.. så kan vel ta d litt mer ro da..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 2. oktober 2008 #14 Skrevet 2. oktober 2008 Huff ja, får bare roe meg litt ned jeg også.. Sitter og tripper og venter på innkalling til tidlig UL (termin er usikker, jeg TROR jeg er 14 fullgåtte uker Legen tror 11 fullgåtte uker så jeg har bare valgt noe i midten som termin inntil videre Føler meg skikkelig forbigått siden jeg først måtte vente 14dager på legetime, så har jeg nå ventet 3 uker på å høre om UL uten svar.. Blir skikkelig frustrert og lei meg av å ikke vite, og når jeg i tillegg har så stor mage og kjenner mye liv så er det jo grunn ok til at hjerna setter igang og spinne tanker.. Dumme dumme dum! Begynner snart å grine..
ninsoer Skrevet 2. oktober 2008 #15 Skrevet 2. oktober 2008 hvordan kan legen ha uke 11 da? er jo siste mens du må ta utgangspunkt i og da skulle jo den va bra likt din og hans... eller?? men du må huske at bim sine uker ikke stemmer. de ligger en uke før legen og JM sin utregning.. hvorfor?? d vet jeg ikke.. ikke fått noe svar på d.. Ja er veldig kjipt om den ska bi flyttet tilbake 3 uker. men synes no på beskrivelsen at d ikke virker som du bare er 11 uker. kjenner jo ikke mye liv i uke 11.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 2. oktober 2008 #16 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har ingen mens å ta utgangspunkt i... jeg selv regner ut i fra når jeg hadde sex, mens legen tok utgangspunkt i hvordan livmoren kjentes.. Jeg tenkte litt feil da og han mener jeg er 12 fullgåtte ikke 11, men synes uansett det er litt for dumt med så stort sprang.. Er klar over at bim "teller" på en litt annen måte, så det er tatt med i beregningen.. Jeg bruker helst babyverden sin kalkulator, siden den kan regne ut i fra både mens og befruktning..
Bilba og gutta :) Skrevet 3. oktober 2008 #17 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er 15 fullgåtte uker og har gått opp 1,8 - 2 kg (varierer litt fra dag til dag) Synes det er akkurat passe, og bekymrer meg ikke for det i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå