Shiny84 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg "vet" ikke jeg er gravid, men alikevel så har jeg så mange symtomer!?!! Jeg har hatt veldig forskjellige sykluser. fra jan til..hmm, tror det var mai, var de på 32 dager, så ble de plutslig lenger. fikk mens 15 juli, så 25 aug. (42 dager) fra midten av aug begynnte symtomene.. testet pos på 3 cb 2 i beg av sept. men så ble de neg igjen.. sikkert kjemisk tenkte jeg da, prøvde å teste etter el i sept , men ble aldri pos. fikk mens 25 sept ( 31 dager) testet 1.10 og den var neg! Så det er jo egentlig ingen tvil, jeg er jo ikke gravid!! MEN jeg har fått større pupper, det klør på vortene, jeg har fått drit vondt i rygg, mest korsryggen, og jeg er serdeles kvalm på kveldene. Når jeg kjenner på magen min er det en slags opphøyning på høyre side og det stikker til når jeg trykker på den, hva er dette?? jeg har lagt på meg 1.6 kg Har hatt stikkinger i underlivet siden aug, he, he, he, og jeg holder på å bli gal av meg selv!! Hadde masse utflod helt fra til mens kom. oppblåst og skiftende hard , løs mage.. hvorfor kan jeg ikke bare la det ligge, hadde jeg vært gravid så hadde det jo slått ut og da hadde jo ikke mensen kommet. Skjønner meg bare ikke på kroppen min! den pleier aldir å opprøre seg sånn mot meg, hi, hi kanskje jeg er syk på noen slags måte? noen som vil dele tanker med meg??!!!! måtte bare ha det ut OJ, dette ble langt
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Kanskje du skal ta deg en tur til legen?? Og hvis du kke helt klarer å slå fra deg at du er gravid(i underbevisstheten), så kan du jo ta deg en tur til gynekologen...det tror jeg at jeg hadde gjort. Spør om en innvendig UL. Så får du samtidig sjekka at alt er OK. Kan sikkert hende det var et dumt tips, men sier bare hva jeg syns:-) Jeg hadde ikke klart å slå fra meg at jeg var gravid, selv om mensen kom...hahaha!! Håpet ruler over enhver fornuft vettu;)
Shiny84 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 he, he, sant det!! skal til legen til tirsdag, pga rygg plagene, så kan jo høre med henne om ho kan kjenne litt på magen evt.. om førstørret livmor. Jeg har jo to barn fra før, og har i begge graviditetene vært plaget med korsrygg. helt like de smertyene jeg har nå, det har kommet i lløpet av 1 tri., men er vel bare en tilfelidighet! Hadde jo liksom slått det fra meg helt totalt fram til disse smerte kom!
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 :-) Det er slitsomt å gå rundt sånn i tvil. Så hvis legen ikke finner noe, så tror jeg som sagt jeg ville tatt privat UL, bare for å få det avkreftet eller evt. bekreftet. Det finnes jo noen som produserer HCG sent, og noen som har mens under gravidtet. Er nok lite sannsynlighet at det er tilfelle med deg, men så lenge det er en liten sannsynlighet har vi kvinner vanskelig for å se bort i fra det...snakker av erfaring...haha;) Iallefall... det handler jo om at du skal slappe av, og finne svaret på hvorfor du føler som du gjør.
Shiny84 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 kjennes ut som magen er hardere, når jeg tar på den å sånn. spes på høyre siden.. men kan jo være en cyste el no.. må hvertfall sjekke det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå