Glaglagla!! Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hva er denne festeblødningen - aldri hørt om før...MEN så plutselig på tirsdag - hadde jeg brun/rød utflod - og lysosa utflod etter sex... EL mandag/tirsdag forrige uke.... Venter mens søndag 12/9 - man kan stille klokka etter syklusen min.... Har aldri før hatt noen mellomblødninger eller brun/rød utflod.... Kan dette være en festeblødning? Hadde også litt ubehag i området rundt skambeinet i går.... Jeg har vanskelig for å tro at det er noe sånt - hadde ikke noe lignende med førstemann....
januar mamma Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 hei er en tur på besøk fra 2.trim... dagene går litt sakte jeg hadde en liten blødning på size m et kronestykke samme dag som jeg ventet mens, men det var det:) kan ikke huske noe ubehag, annet enn jeg trodde jeg fikk mens(litt øm kansje) men da var jeg altså gravid:) lykke til
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg fikk festeblødning denne gangen, mener det var 5 til 7 dager etter eggløsningen (altså, varte tre dager). Det var bare litt, og rødbrunt, som spotting. Hadde det ikke forrige gang. Faktisk det som gjorde meg mistenksom, og som gjorde at jeg tok en test 4 dager før ikm (som var pos.)
Noddy78, en av hver! Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Hei jeg hadde ikke festeblødning sist, men mener jeg hadde det denne gangen, ikm var en fredag og ons kveld hadde jeg en bitteliten spotting + tors morgen en liten en til. Var overbevist om at tr var på vei men så ble det ikke mer og mandagen etter var det pos test. Her var det mikrolite blod altså, bare litt mørk utflod. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå