Bobla74 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Har ikke fått vite kjønn på UL. skulle vente, men nå ble jeg spent... kan du se noe om kjønn og om fødsel blir før/etter termin? Har termin 131108 190874 - Monica 280468 - Sambo Jeg har ingen barn, han har 3 gutter fra før.. Kanskje du kan se om det blir nurk på meg? er jo 34 nå.. Tusen takk :-)
*SmurfeMamma* Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 selv føler jeg ei jente, pendelen min svarer ja på både gutt og jente... følte litt gutt her selv også, men sterkest jente... du er sikker på du ikke skal ha 2?? viss ikke tror jeg det kommer en rimelig fort etterpå... tror du føder en liten stund etter termin, kanskje rundt 2 uker etter....
Bobla74 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Heia :-) Tusen takk. Flere trodde til å beg med at jeg hadde 2, minst... Var stor til å begynne med.. I følge terminen som er satt på UL på jeg ha hatt en mens etter at jeg ble gravid. (13.11.08) Basert på menssyklus ble termin satt til 23.11.08 hos lege, selv trodde jeg beg/midten av desember før UL. Så den store magen til å beg ble forklart med at jeg var 1 mnd lengre på vei enn jeg trodde.. Har vært på 3 UL, sist for en uke siden så det burde ikke være mer enn 1. ca 2 uker etter termin vil jo stemme med mens termin... Hm, alle tror det er en gutt, men håper litt på jente selv ettersom det kun er gutter på begge sider .-) Er noen besteforeldre som og håper litt på jente. Men, selvfølgelig like velkommen uansett. Får satse på to kjappe før jeg blir for gammel :-) Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå