solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Vi har en Torbjørn Egner cd og der er denne sangen. Begge guttene elsker denne cd'n... er kjempe mange fine sanger der som jeg husker godt fra jeg var liten. Aller først er også fortellingen om Karius og Baktus.
C&E<3 Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Hehe morsomt å høre den sangen igjen;) en av yndlignene mine da jeg var liten..
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Husker at farmor sang om kollergoll, skulle likt å finne den sangen igjen :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå