LilleTrille med en tulle Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Noen som har opplevd støtsmerte når man blir "bunnet" etter man har blitt gravid eller i forbindelse med etter eller annet? Hadde så utrolig mye støtsmerte i går, aldri hatt så mye! Hender jo man er litt mer øm enn vanlig, men dette var helt ekstremt. Håper ikke det er sånn hele tiden ved en evt graviditet? PS Vet ikke om jeg er gravid enda, men håper det:)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg hadde det sånn igår, men aner ikke om det hadde noe med graviditet å gjøre. Føltes ut som om han støtte mot blæra mi, og det var driiiit ubehaglig. Kjipt:(
LilleTrille med en tulle Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Ja jeg å. Det var skikkelig vondt og aner ikke hva det kommer av jeg heller. En på 1 trim sa hun hadde det sånn da, så kan jo være noe i det:) Får bare vente å se til neste uke om jeg tester positivt eller mensen kommer:) krysser fingrene
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Håper det er positivt for deg da!!!! Jeg begynner å miste håpet... IKM idag og negativ test:( Men er vel fortsatt lov å håpe frem til TR kommer, har jo masse symptomer:-)
ei jente til<3 Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har hatt det sånn, men var da ikke gravid.... men det er meg da, kan jo være annerledes for dere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå