Gå til innhold

Ømt ved samleie?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd støtsmerte når man blir "bunnet" etter man har blitt gravid eller i forbindelse med etter eller annet? Hadde så utrolig mye støtsmerte i går, aldri hatt så mye!

Hender jo man er litt mer øm enn vanlig, men dette var helt ekstremt.

Håper ikke det er sånn hele tiden ved en evt graviditet?

 

PS Vet ikke om jeg er gravid enda, men håper det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn igår, men aner ikke om det hadde noe med graviditet å gjøre. Føltes ut som om han støtte mot blæra mi, og det var driiiit ubehaglig. Kjipt:(

Skrevet

Ja jeg å. Det var skikkelig vondt og aner ikke hva det kommer av jeg heller.

En på 1 trim sa hun hadde det sånn da, så kan jo være noe i det:)

Får bare vente å se til neste uke om jeg tester positivt eller mensen kommer:)

krysser fingrene

Skrevet

Håper det er positivt for deg da!!!!

 

Jeg begynner å miste håpet... IKM idag og negativ test:( Men er vel fortsatt lov å håpe frem til TR kommer, har jo masse symptomer:-)

Skrevet

Jeg har hatt det sånn, men var da ikke gravid.... men det er meg da, kan jo være annerledes for dere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...