Gå til innhold

Huff, ble ganske redd da legen ringte i går..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 uker siden var jeg til en rutinekontroll og tok celleprøve (GU). Han sa at jeg ville bare høre noe dersom det var noe galt med den, og dermed fikk jeg jo hjertet i halsen da han ringte.

Så viser det seg at han (kløna) ikke hadde klart å ta stor nok prøve, sånn at jeg må til en gynekolog og gjøre det en gang til. Sukk... Fristet å si at jeg vil ha pengene tilbake for timen - he he.

Videoannonse
Annonse
Gjest nanny carrie
Skrevet

Det er bra :@

Min gyn hadde klart å forveksle meg med en som var født i 46 og ikke 86. Og ringte for å fortelle "meg" at jeg hadde time til å svi bort kreften. ehhh

Skrevet

Åh, phew - den følelsen har jeg også hatt et par ganger. Eller var det 3-4? Jeg er tydeligvis en vanskelig person å klare å ta en skikkelig celleprøve av (eller er det legen min som ikke er flink nok?), for den beskjeden har jeg fått endel ganger... Men godt å få komme seg til en "professjonell" da, hehe :o) Lykke til!

Skrevet

Å, "bra" å høre at det kan skje da. Jeg har jo i mitt lille hode begynt å gruble på om det er en grunn til at han ikke klarte å ta prøven... :-P

Nannie Carrie: Herregud, er det mulig?

Gjest nanny carrie
Skrevet

He-he ;-) Beholder han bare fordi han er så hyggelig og full av respekt:-) Han er veldig surrete

Skrevet

Mange, inkludert meg selv, har en lettblødende livmorhals. Blir det for mye blod i prøve, må man ta ny. Har selv tatt ny et par ganger. Jeg blir sur, szynes det gjør vondt...'

Teite livmorhals..

Skrevet

He he, ja den er ganske teit ;-)

Er jo uansett verdt det dersom de kan oppdage forandringer på et tidlig tidspunkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...