LilleTrille med en tulle Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Noen som har opplevd støtsmerte når man blir "bunnet" etter man har blitt gravid? Hadde så utrolig mye støtsmerte i går, aldri hatt så mye! Hender jo man er litt mer øm enn vanlig, men dette var helt ekstremt. Håper ikke det er sånn hele tiden ved en evt graviditet? PS Vet ikke om jeg er gravid enda, men håper det:)
MyOwn Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Ja, her er det veldig ømt. Tror det har kommet seg litt, jeg synes det var verre helt i begynnelsen. Snart 8 uker nå.
Zinnia Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Ja i enkelte stillinger, veldig. Men sist var det litt mindre ømt, er i uke 10 nå.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Ja jeg må nesten spørre om en ting når jeg så dette innlegget! Er 5-6 dager over IKM, ømme brystvorter, hvit - kremaktig utflod, litt smerter når jeg trykker nede med magen (mer på høyre siden enn på venstre). I natt når jeg hadde sex fikk jeg så ufattelig vondt i livmoren når penisen gikk for langt inn der den treffer "bunn" .. Om jeg er gravid så er jeg iallefall 4 uker på vei (sist jeg hadde samleiet) vet ikke helt hvordan man regner ut graviditetsuker. Men er det sjangse for at jeg er gravid i det hele tatt? Må jo være noe gale siden jeg fikk så vondt under samleiet?
corerith Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Dytter litt til jeg, dette vil jeg også gjerne ha svar på! Opplevde det samme for et par uker siden, bare at da fikk jeg vondt rett etter samleie. Fikk skikkelige "krampesmerter" i nedre del av magen og korsryggen, som et akkutt tilfelle av menssmerter! men mensen var der lite av.. Nå vet ikke jeg om jeg er gravid da, tør ikke ta test:p Har en stygg anelse;p
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Samme anonyme her hehe.. Ja jeg fikk også slike smerter etterpå også.. Men fikk samtidig vondt når penisen gikk for langt inn.. Håper noen kan svare snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå