(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Snuppa kom til på fredag kveld, kl 2135. Kom på pasienthotellet 0200 på natta. Måtte dra hjem mandag i 11-12 tiden! Vi hadde ingen komplikasjoner eller noen ting, bare litt start problemer med ammingen. Synes det ble akkurat passe med tid der. Veldig fornøyd med hele oppholdet, både på føden og på pasienthotellet!=)
Sunniva78 har to små Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Fødte tirsdags kveld, dro hjem fredag.
Modo Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 jenta mi kom onsdag kveld og vi ble kjørt til barselavd etter noen timer...var der til lørdag formiddag. vi hadde et fantastisk opphold på barsel. og er veldig fornøyd med at vi kom der istedenfor på barselhotellet, men d er sikkert veldig bra på hotellet også.:-) er du førstegangs er d vanlig å være på sykehuset i 60 timer.
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 hun kom mandag natt klokka halv 4, og vi dro hjem torsdag før kl. 12.
Gjest mphs Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Fikk være der i 60 timer slik at ungen fikk tatt alle prøvene før vi dro hjem. Andregangsfødene. Ellers sier de at vi kun får være der 48 timer. Jeg regner med at grunnen til at jeg fikk lov til å være der litt lengere var på grunn av at mannen min ble syk få timer etter fødsel. Han kunne ikke komme på besøk på sykehuset mens jeg var der og jeg ble derfor alene på sykehuset hele oppholdet og måtte ta drosje hjem(han var veldig syk i flere dager etter jeg kom hjem også) så ville vært veldig tungvint å dra tilbake for den siste prøven.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Vi kom torsdags kveld og dro hjem tirsdag (hadde hasteks).
BoyMadeInChina Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Vi fikk rom klokken 20.00 mandag og dro hjem torsdag klokken 12.00. Jeg kunne tenkt meg å fått ha rommet til 14.30 siden mannen min jobbet til 14.00, men det var visst veldig vanskelig, så fikk mamma til å hente oss i stedet.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 skal legge til at vi egentlig skulle være der 1 dag lengre,men måtte ut pga for lite senger:s Fikk vite det 2 timer før vi måtte ut! Bortsett fra det så stortrivdes jeg!
82glad Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2008 Tusen takk for alle svar Virker som de fleste har fått tilbringt mere tid der enn hva jeg trodde man fikk. Og det er jo kjempeflott!!! Det er også fint å høre fra de som trives der og har et flott opphold. Man hører jo ellers kun om de som ikke har så trivelige fødselsopplevelser, og historier deretter. Trodde man fikk være i 2 døgn jeg, og det har jeg nemlig grua mest for. Altså å få liten tid der!! Så nå roa panikken seg gitt ('',) Takker nok en gang jenter. Skal nå pakke ferdig fødebagen min, hadde termin i går så håper noe skjer snart
Lillegull2008&2010 Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er så utrolig fornøyd med oppholdet så etter det jeg erfarte har du absolutt ingenting å grue deg til sånn sett. Vi kom inn søndagsnatt kl 12, fødte i to tiden på mandag og noen timer etter det dro vi på barselhotellet. Fikk dra hjem lørdag kl 2 (grunnet at ungen min hadde gulsott og litt problemer med meg) Så vi fikk bli til det gikk oppover med oss begge! Da de kom å sa vi kunne få dra hjem ble jeg veldig glad for da ville jeg hjem, men samtidig er det jo helt supert at vi fikk bli til det gikk bedre med oss begge. Masse lykke til med fødselen!
<3tobarnsmor<3 Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Jenta mi kom til verden fredag den 19 september. Lå på barselvdelingen i 5 dager pga at hun var født 6 uker for tidlig og fordi hun fikk gulsot og måtte få behandling for det. Hadde et kjempe flott ophold på barsel, folka var utrolig hyggelige og hjelpsomme
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Leon kom tirsdag morgen kl 06:53, vi dro hjem søndag kl 12:00 Han var litt gul, så vi var der litt lengre enn vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå