Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Heia. Sliter litt med å få revet lange negler på jenta mi på 5 uker. Kan jeg bruke saks? Hun klorer seg i ansiktet hele tiden. Kan mann kjøpe sånne votter å ha på henne?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Når de har blitt 4 uker gamle, kan man gjerne bruke saks ja. Bedre med saks enn med negleklipper, litt for lett å klippe litt hud i samme slengen med negleklipper. Tynne votter kan nok være greit hvis hun klorer seg veldig mye.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 vi klippet neglene to dager etter vi kom hjem fra sykehuset.
Dunder Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 De har sånne små sakser til baby på apoteket. I tillegg kan det være lurt å bruke noen tynne votter/sokker.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Flott jenter Tusen takk for tipsene :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå