Gå til innhold

Trenger råd - negler


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia.

 

Sliter litt med å få revet lange negler på jenta mi på 5 uker. Kan jeg bruke saks? Hun klorer seg i ansiktet hele tiden.

Kan mann kjøpe sånne votter å ha på henne?

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de har blitt 4 uker gamle, kan man gjerne bruke saks ja. Bedre med saks enn med negleklipper, litt for lett å klippe litt hud i samme slengen med negleklipper. Tynne votter kan nok være greit hvis hun klorer seg veldig mye.

Skrevet

vi klippet neglene to dager etter vi kom hjem fra sykehuset.

Skrevet

De har sånne små sakser til baby på apoteket. I tillegg kan det være lurt å bruke noen tynne votter/sokker.

Skrevet

Flott jenter :) Tusen takk for tipsene :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...