Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Endelig... hadd på følelsen at eg va aleina i heile nord,kjenner ingen andre her som er gravid.litt ensomt i grunn:) Hører egentlig til på 3.trimester,men pytt,pytt. Har 9uke igjen til termin og her går tia saaaakte.. Bor forresten på mo!
birrisj05.02.09 Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, neida, I'm here ;P Kjenner heller ikke så mange som er gravide akkurat nå, så er litt ensomt i bunn og grunn Er bare 22 uker jeg.. så enda lenge til :/ Hvor gammel er du?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Ja,det er rart med det.Når man selv er gravid føles det som om ingen andre i hele verden er det,men ellers da kjenner man jo en hel drøss. Jeg er da 24år gammel,venter vårt første barn. Du da? Hatt et fint svangerskap så langt da?
birrisj05.02.09 Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 24 jeg også.. Joda, har vært ganske heldig, ikke vært kvalm eller noe. Men kjenner at jeg begynner å bli litt sliten nå. Vondt under føttene osv.. Kan fort bli mye gåing og att og fram på jobb.. så må vel bare passe på å slappe av mens jeg kan Hvordan har det gått med deg? Vet du om du får gutt eller jente?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Da har jo du vært veldig heldig:) Jeg var en del uggen,føltes som fyllesyke,den første tiden. Men det ga seg rundt 12uker. Ellers kan jeg ikke klage. Har en jobb der det er vanskelig å tilrettelegge så har vært sykemeldt en stund nå,og regner ikke med å jobbe mer før fødsel.Men det skal sies at det blir mange lange dager. Har en mann som jobber offshore,så han er lite hjemme. På ultralyd ble det sakt at det mest sannsynlig ble jente,men man vet jo aldri.Så har ikke gådd helt gal og kjøpt bare rosa..
birrisj05.02.09 Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, nei kanskje ikke så lurt.. Samboeren min vil ikke vite hva det er, så om jeg skal vite det må jeg iallefall holde kjeft, og det kan bli vanskelig, hehe.. Åh, blir nok koselig uansett, gleder meg veeeldig
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Ja,men er jo spennende å ikke vite åsså da. Ja,vi gleder oss også masse,blir jo en helt ny verden.Mye nytt man skal lære!
birrisj05.02.09 Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Helt ny verden ja, det skal være sikkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå