Desemberbaby08 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har så vondt på ene siden av ryggen at jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Og det at jeg sitter foran en pc-skjerm 7-8 timer på jobb hver eneste dag, hjelper ikke akkurat på.. Er 32+2. Noen med lignende problemer som har noen gode råd? På forhånd tusen takk.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Høres nesten ut som du har fått bekkenløsning. Det minner om det jeg hadde. Sinnsykt vondt på den ene siden. Dro til legen og fikk 50% sykemelding og time til fysioterapeut. Jeg sitter også på kontor, og må si at dette hjalp på hverdagen. Etter 4 timer på jobb, var jeg rette og slett helt utslitt og ble jeg liggende på sofaen nesten resten av dagen. Ikke akkurat en drømmesituasjon, siden jeg hadde absolutt ingen problemer i mitt første svangerskap. Og liker å jobbe! Grunnen til at jeg hadde så vondt, var at bekkenet hadde "ramlet ned" på den ene siden. Det ene benet var faktisk lengre enn det andre. Det fikk fysio rettet på etter en time. Ellers ble jeg anbefalt å ta en hvil på sofaen en halv time, midt på dagen, med en pute mellom bena. Ikke bære tungt. Hadde 50% ut svangerskapet. For meg gjorde det at jeg ihvertfall ikke fikk denne akutte smerten, men vond bekkenløsning vedvarte jo helt til fødsel. Lykke til!
Ragdoll Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 I HEAR YOU MAMA!!!! Jeg har også akutte smerter i den ene siden av ryggen og nedover.. AU AU!! Er allerede sykemeldt 50 %, så etter 12 skal jeg bare kjøre hjem med setevarmeren på fullt og hjem å legge meg i badekaret!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå