Gå til innhold

Da var morgenbadet tatt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og mann og barn er på tur til noen andre vi kjenner her nede. Mor skal oppsøke et shoppingsenter for å svi av litt av feriekassen - og deretter skal jeg oppsøke resten av gjengen. Så skal vi bade mer, deretter ut og spise på en god restaurant som ligger her - med ordentlig tyrkisk mat, ikke bare turistmat, hehe.

Lange, late dager i Tyrkia er ikke å forakte:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj så heldige dere er!!! Savner Tyrkia!!! Hvor er dere da? Spis litt for oss også, ekte tyrkisk mat er det beste :) God ferie!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ det hørtes herlig ut!! Idag det iallefall sol her, men kan ikke akkurat si at det frister å bade.. BRRRRRR...

Kos dere masse med late dager i sol, og få med dere masse energi hjem, og ta med sola i kofferten:)

Skrevet

Hørtes herlig ut!! Men husker jeg feil når du lovte å ikke friste!? =)

Skrevet

Kan ikke tro jeg har lovet det??!! hehe

I dag var vi ute og spiste på en litt mer ekte tyrkisk restaurant enn de typiske turiststedene... Der blir det lett samme smak på alt uansett hva det er. Men her fikk vi kebab i ymse varianter, meze osv. Kjempegodt!! kveld har kusina mi og jeg kost oss på verandaen, mens tuppa har bada i badebalja si. Guttungene har vært i bassenget til de måtte trkkes opp med fiskestang.Tror jeg ser antydning til svømmehud mellom tærne;)

Vi er utenfor Alanya, rett øst for byen. Nå er det mørkt og kveld, og jeg nyter en stille halvtime med pcn:) Minsta sover, største koser seg med ei bok, mannen er ute på tur...:)

Joda, livet er slett ikke så ille;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...