****T**** Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Byrjar i dag - men kva må eg ha med?? Badebleie og ekstra handduk til minsten er ok, men ellers???
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Da vi gikk på babysvømming med eldstemann, hadde vi med 2 badebleier, han var ekspert på å bæsje akkurat når vi kom oss uti vannet... :-s Og så hadde jeg to handduker til ham, en rundt, og en til å ha over ham. Vi kjøpte en oppblåsbar stellepute på ikea, litt greit å slippe å legge dem på det kalde gulvet i garderoben. :-) God tur på babysvømming! :-)
Trine & co Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Lillegutten min har gått på svømming i litt over 2 år nå, så dette har vi god greie på. Det er greit med en oppblåsbar stellematte sikkert, men dette kommer jo litt ann på hvordan det er der dere skal bade også. Der vi bader er det noen slike matter man alle sammen kan legge håndkledet oppå og bruke, så dette må du bare se ann i dag. Men, det går jo og greit å ha med ett ekstra håndkle og legge ham på dette. Ellers så kan det være en fordel allerede når man begynner å ha på dem sokker, de må jo ha anti-skli sokker når dem blir litt større uansett, så her hos oss anbefalte de å begynne med dette allerede fra første gang, slik at barna vet at de skal ha det på og blir vant til dette. Når det kommer til badebleier, er det ikke alle stedene hvor de vil at man skal bryke dette. Hos oss ser de helst at de ikke bruker dette, da det er noe tyngre og ikke gir barna samme følelsen i vannet. Så vi måtte kjøpe en badetruse som holder inne eventuelt bæsj og som er slik at man kan se dersom det kommer noe, slik at man kan gå og få skylt det vekk og vasket asap. Men dette kommer jo an på arrangære, hvem er det som arrangerer dette dere skal gå på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå