<3katie<3 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Lillesnupp på snart 3 1/2 år var en stund veldig opptatt av å kalle alle dumming når han lærte dette i barnehagen, men de voksne der er veldig strenge med at de ikke skal si sånne ting til hverandre. Så en dag vi var på vei hjem fra barnehagen sa lillesnupp: "Du mamma? Jeg sier raring jeg, i stedet for dumming, for da skjønner de ikke hva jeg egentlig mener" Hehe Måtte jo le litt, de er så søte og har så mange forklaringer på ting Legg gjerne til gullkorn om dere ha noen Morsomt å lese om sånt Eller rare navn på ting hehe, blir mye rare ord hehe I hele går ettermiddag gikk han og sa "åshup", jeg skjønte ingenting, prøvde masse forskjellig, men han så bare rart på meg. Så tenkte jeg kanske det var ketshup han mente og spurte om det var sånn man hadde på pølsa, da kikket han oppgitt på meg og lo godt... Hehe Etter en times til gikk det opp for meg at kanskje det var romskip, hehe. Og joda det var det, når jeg spurte svarte han bare: "Selvfølgelig er det åshup, det var jo det jeg sa!!!" Hehe, teite meg liksom som ikke skjønte det! Hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Så herlig da:) De er herlige disse små.. Jeg får også noen slike slengt i ansiktet av og til når jeg ikke skjønner.. Kommer ikke på noen gullkorn akkurat nå, men kjekt å lese om andre sine:)
Uro4 Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg hadde en eske med tamponger stående på vaskemaskinen på badet. Den datt på gulvet under sentifugeringa... Da roper jenta mi på 4: Mamma, mamma...Mensen din datt i gulvet!! Da måtte jeg le....
Mille** Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Hehehe......den dagen lille Emma Tallulah ble født spurte jeg snuppa mi på 3 år om kanskje hun skulle hete Tallulah istedenfor Sofie. Da fniste hun spontant og sa "mamma, det går jo ikke an å hete Tallulah!" Eldste lo forresten også godt når jeg sa hva prinsessas nyfødte skulle hete. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå