Dolpins:) Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Noen som har vært borti at man ikke har fått barnetrygd på mange mnder å måte søke om det mange mnder til bake... Hvor lang tid tok det for dere????Jeg søkte om det på tirsdag denne uka... skal ha tilbake betalt for 1 1/2 år jeg...
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Dette høres merkelig ut. Såvidt jeg vet er barnetrygd den eneste støtten man ikke trenger å søke for å få. Vanligvis kan man få tilbakebetalt stønader for 3 måneder fra søkedato, men når man i utgangspunktet ikke behøver å søke på barnetrygd kan det nok gjelde andre bestemmelser. Kan jeg spørre om det er snakk om vanlig barnetrygd, eller er det spesielle tilfeller med dobbel barnetrygd, delt ansvar etc? Lykke til!
Dolpins:) Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Hei,har vært å søkt om dette da:):)Men når får jeg det??? Hun på nav sa at man kan gå 3 år tilbake i tid for etterbetaling... Det er snakk om ordinær barnetrygd,og barnetillegget.. Dem har ikke betalt meg barnetrygd på min minste datter hun er pr i dag 1 1/2 år,å som hun sa på nav,det har skjedd en feil i ditt tillfelle..
FruMamma med nr 2 Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Du må vel gi beskjed til nav om at du skal ha barnetrygd så vidt jeg husker.
Dolpins:) Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 Ordinær barnetrygd trenger man ikke søke om den skal gå automatisk så lenge du har flere barn,men alt det andre må man søke om som,utvidet og barnetillegget. Men problemmet ligger på at dm har gjort en feil en plass og barnetrygden har ikke gått som den skulle,gjelder da utvidet,barnetillegget søkte om dette..
FruMamma med nr 2 Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Nav har vel vanskeligheter med å innrømme/rette på feil. Krev et møte dem og tropp opp personlig. Få de til å rydde opp i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå