Gå til innhold

Hvordan er formen til dere i 12. uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spente på om d er mange som merker om kvalmen avtar nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalmen har avtatt allerede for meg,er bare uke 9+4 nå. Forrige svangerskap var formen topp etter 12.uke! Kvalmen var borte, og trettheten var også nesten borte. Var så trøtt i begynnelsen at jeg sovnet 3 ganger på bussen hjem (10-15 min tur), og kvalm 24 t i døgnet.

Da jeg var 12 uker på vei var jeg nesten som "normal" igjen :) så var formen helt fin helt til kroppen ble veeeldig tung

Skrevet

Formen mi er bra den og. Kvalmen har vært vekke noen uker, og trettheten er avtagende.

Ingen mage enda, men jeg venter i spenning :)

Skrevet

Er 11+6 idag, så siste dag på 1. trimester imorgen vel?

Kvalmen har avtaget en god del, men kommer fortsatt til tider. Men enrgien er tilbake for fullt, og det er så deiligt:)

Nå gleder jeg meg til UL på mandag!

Skrevet

For et sammentreff, Mor til engelen Lucas *4pp*. Jeg er også 11+6 idag og brukte også 4pp før det klaffet.

Jeg sier meg ferdig med 1.trimester fra og med imorgen:) Nå er jeg lei av å vente :P

Skrevet

Kickie:

Vi brukte nå 8 pp etter dødfødsel i okt. 2007. Jeg kan ikke forandre nicket mitt da jeg ikke kan komme inn på "Din egen side":( Har ellers sendt mail til Siri, men dem svarer ikke...

Skrevet

Å så forferdelig!

Kondolerer så masse.

Huff, jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Håper virkelig at alt går bra denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...