MilleMamma84 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Spente på om d er mange som merker om kvalmen avtar nå?
to_tette? Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Kvalmen har avtatt allerede for meg,er bare uke 9+4 nå. Forrige svangerskap var formen topp etter 12.uke! Kvalmen var borte, og trettheten var også nesten borte. Var så trøtt i begynnelsen at jeg sovnet 3 ganger på bussen hjem (10-15 min tur), og kvalm 24 t i døgnet. Da jeg var 12 uker på vei var jeg nesten som "normal" igjen så var formen helt fin helt til kroppen ble veeeldig tung
Kickie Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Formen mi er bra den og. Kvalmen har vært vekke noen uker, og trettheten er avtagende. Ingen mage enda, men jeg venter i spenning
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Er 11+6 idag, så siste dag på 1. trimester imorgen vel? Kvalmen har avtaget en god del, men kommer fortsatt til tider. Men enrgien er tilbake for fullt, og det er så deiligt:) Nå gleder jeg meg til UL på mandag!
Kickie Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 For et sammentreff, Mor til engelen Lucas *4pp*. Jeg er også 11+6 idag og brukte også 4pp før det klaffet. Jeg sier meg ferdig med 1.trimester fra og med imorgen:) Nå er jeg lei av å vente
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Kickie: Vi brukte nå 8 pp etter dødfødsel i okt. 2007. Jeg kan ikke forandre nicket mitt da jeg ikke kan komme inn på "Din egen side":( Har ellers sendt mail til Siri, men dem svarer ikke...
Kickie Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Å så forferdelig! Kondolerer så masse. Huff, jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Håper virkelig at alt går bra denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå